شناسهٔ خبر: 71204884 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار زنجان: تکریم ارباب رجوع در دستور کار مدیران باشد

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر پاسخگویی مناسب به مردم، گفت: تکریم ارباب رجوع باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان قرار داشته باشد و برنامه ریزی لازم در این زمینه صورت بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی صادقی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، افزود: حوزه این اداره کل با امور همه مردم ارتباط دارد و باید مسوولان آن برای افزایش سطح رضایت مندی مردم تلاش کنند.

وی بر ضرورت تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و ادامه داد: ما مکلف به پاسخگویی هستیم و حق نداریم با مردم برخورد نامناسب داشته باشیم.

صادقی گفت: امروز و فردا کردن در روند کارهای اداری سم مهلک است و باید ارزشگذاری به وقت مردم و ایجاد حس رضایت در آنان مورد توجه باشد.

وی بر لزوم دسترسی آسان به خدمات تاکید کرد و افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و باید جوابگوی آنان باشیم.

لزوم تفویض اختیار به استان ها

مدیرکل جدید صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه تلاش ما تعامل و همکاری برای حل مشکلات در استان است و گفت: برنامه های این حوزه باید با توجه به اسناد بالا دستی و با مشارکت بخش خصوصی تنظیم و پیگیری شود.

امیرعلی مسیبی به لزوم واگذاری امور غیرحاکمتی به تشکل های خصوصی اشاره کرد و افزود: امیدواریم با تدابیر ملی و گره گشایی ها، مسایل برطرف شود.

وی با بیان اینکه مهمترین دغدغه ما تفویض نشدن اختیار به استان هاست، گفت: خیلی از امور می تواند در خود استان ها و با اتکا به توانایی کارشناسان انجام شود و ارجاع آنها به مرکز روند انجام کارها را طولانی می کند.

مسیبی از تلاش برای جذب سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: زنجان سابقه خوبی در جذب سرمایه گذاری دارد و باید همه ظرفیت ها را در این خصوص به کار بگیریم.

در این مراسم با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، امیرعلی مسیبی به عنوان مدیرکل جدید صنعت، معدن و تجارت استان زنجان معرفی و از خدمات مجید گلشنی منفرد قدردانی شد.