به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز،در این جلسه که با هدف پیگیری باقیمانده اعتبارات و بررسی علل تاخیر در ارسال برخی اسناد مالی تشکیل شد گزارشهای مفصلی از سوی مسئولان شهرستانها ارائه شد و موارد مربوط به ارسال اسناد و مشکلات احتمالی در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت. همچنین، راهکارهای لازم برای تسریع در رفع این مشکلات و بهبود روند اداری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
بر اساس تاکید مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه، مقرر شد تا هفته آینده پیگیریهای لازم در خصوص اسناد واخواهی شده انجام شود و نتایج این پیگیریها در جلسه بعدی با حضور روسای شهرستانها ارائه گردد.
مدیرکل بهزیستی استان البرز با تاکید بر اهمیت نظم و دقت در مسائل مالی،دستور داد تلاشهای لازم برای رفع مشکلات و بهبود فرآیندهای اداری در جهت ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مددجویان و بهبود عملکرد سازمانی در دستورکار قرار گیرد.