شناسهٔ خبر: 71174581 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

برگزاری جلسه پیگیری اعتبارات و بررسی ارسال اسناد مالی در بهزیستی استان البرز

در راستای پیگیری امور مالی و بهبود فرآیندهای اداری، جلسه‌ای با حضور مدیرکل بهزیستی ،معاون پشتیبانی، معاون توانبخشی وروسای شهرستان‌ها و معاونین توانبخشی شهرستان‌ها در بهزیستی استان البرز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز،در این جلسه که با هدف پیگیری باقی‌مانده اعتبارات و بررسی علل تاخیر در ارسال برخی اسناد مالی تشکیل شد گزارش‌های مفصلی از سوی مسئولان شهرستان‌ها ارائه شد و موارد مربوط به ارسال اسناد و مشکلات احتمالی در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت. همچنین، راهکارهای لازم برای تسریع در رفع این مشکلات و بهبود روند اداری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بر اساس تاکید مدیرکل  بهزیستی استان در این جلسه، مقرر شد تا هفته آینده پیگیری‌های لازم در خصوص اسناد واخواهی شده انجام شود و نتایج این پیگیری‌ها در جلسه بعدی با حضور روسای شهرستان‌ها ارائه گردد. 

مدیرکل بهزیستی استان البرز با تاکید بر اهمیت نظم و دقت در مسائل مالی،دستور داد  تلاش‌های لازم برای رفع مشکلات و بهبود فرآیندهای اداری در جهت ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مددجویان و بهبود عملکرد سازمانی در دستورکار قرار گیرد.