باشگاه خبرنگاران جوان؛ مریم رضایی - محسن نهاوندی با بیان اینکه در دنیای امروز، رسانهها تنها ابزار انتقال خبر نیستند، بلکه به عنوان قلب تپنده ارتباطات، فرهنگ و توسعه جامعه عمل میکنند گفت
رسانهها حلقه اتصال بین مردم، دولت و نهادهای مختلف جامعه هستند و میتوانند افکار عمومی را به سمت توسعه، پیشرفت و تعالی سوق دهند. از این رو، نمایشگاه بینالمللی فارس همواره تلاش نموده است تا فضای تعامل و همکاری با رسانهها را فراهم آورد، چرا که بدون همراهی و حمایت رسانه ها، این امر به طور کامل محقق نمیشود.
او در ادامه به تشریح فعالیتهای شرکت نمایشگاه بینالمللی فارس در یک سال گذشته پرداخت و گفت: در یک سال اخیر با حمایتهای صورت گرفته از سوی هئیت مدیره شرکت نمایشگاههای بین المللی فارس، اقدامات نوآورانهای در نمایشگاه بینالمللی فارس انجام شده است که در نوع خود کم سابقه بودهاند.
مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی فارس افزود: تهیه سند برنامه استراتژیک شرکت نمایشگاه بینالمللی فارس، نقشه راه و طرح تجاری، سند تحول دیجیتال و نقشه راه اموراز جمله این اقدامات است که برای اولین بار در شرکت انجام پذیرفته است.
او با اشاره به دستاوردهای شرکت، اعلام کرد: در یک سال گذشته، شاهد رشد قریب به ۱۵۰ درصدی درآمد شرکت نسبت به سال قبل بودهایم. همچنین با آغاز فرایند طراحی، خاک برداری و ساخت سازه سالن سعدی به متراز ۱۲۰۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی ۹۱ درصد افزایش خواهد یافت. علاوه بر این، عملیات دیوارکشی کل اراضی شرکت نمایشگاه پس از ۲۹ سال به انجام رسیده و در سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدیدی در تعداد بازدید هیئتهای خارجی از نمایشگاه ثبت شده است.
نهاوندی در پایان سخنان خود، با ابراز امیدواری از همراهی و همکاری بیشتر رسانهها، خواستار تقویت این همکاریها در راستای توسعه هرچه بیشتر استان فارس و معرفی ظرفیتهای آن در سطح ملی و بینالمللی شد.
در بخش پایانی این نشست هم اندیشی، مدیران و فعالان رسانهای به بیان دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود در خصوص مسائل مختلف مربوط به نمایشگاه و نحوه همکاری بیشتر در حوزه رسانه پرداختند.