مهدی اصفهانیان مقدم در گفتوگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به برنامهریزیهای کمیسیون خدمات شهری اظهار کرد: موضوعات مرتبط با سازمانها و معاونتهای شهرداری قم بهطور جامع در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: تلاش کردیم خدمات ارائهشده به شهروندان را از لحاظ کمیت و کیفیت ارتقا دهیم و خدمات را در راستای تسهیل و هوشمندسازی پیش ببریم.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: برنامههای هر سازمان با توجه به اساسنامه و شرح وظایف آنها تدوین شده و فهرست بهای خدمات نیز بر این مبنا تنظیم شده است.
اصفهانیان مقدم اضافه کرد: در سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی، سیاستها بهگونهای تعیین شده که رویکرد پیشگیرانه داشته باشیم و از افزایش حوادث در مناطق هشتگانه، مراکز تجاری و صنایع جلوگیری کنیم.
وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳، برخی شاخصهای جدید مانند آموزش شهروندی، صنایع و اصناف به خدمات اضافه شدهاند که علت افزایش تعرفهها نیز همین موضوع بوده است.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: برای مثال در واحدهای مسکونی علاوه بر سیستم اعلام و اطفای حریق، مواردی همچون دربهای اضطراری خروجی و شیرهای آبرسانی آتش نشانی در دستور کار قرار گرفتهاند که باعث رشد ۵ درصدی تعرفه نسبت به میانگین سال گذشته شده است.