به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان، در کارگروه استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی استان که با حضور همه اعضاء برگزار شد، تعداد 22 درخواست ارائه شده از طرف دفاتر بیشخوان استان شامل 3 فقره انتقال امتیاز، 6 فقره اصلاح نشانی و 13 فقره تجدید پروانه بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
مجتبی صارمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان، ضمن تاکید بر نظارت مستمر بر فعالیت دفاتر پیشخوان از طریق همکاران سازمان تنظیم مقررات منطقه جنوب غرب افزود، هماکنون 278 دفتر پیشخوان خدمات دولت و 55 دفتر ICT روستایی در استان در حال ارائه خدمات هستند که ازجمله مزایای ایجاد این دفاتر میتوان به سهولت دسترسی آحاد مردم به خدمات دستگاه های اجرائی در اقصی نقاط استان، کاهش ترددهای شهری، کاهش هزینهها و صرفهجویی در زمان، کاهش مصرف سوخت و آلایندههای زیستمحیطی اشاره کرد.