شناسهٔ خبر: 71037344 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

<html> <head></head> <body> تاثیر هوش مصنوعی در ارتقاء جایگاه شهرداری منطقه ۲۰ </body> </html>

<html> <head></head> <body> شهر ری - ایرنا - اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران موفق شد در سومین دوره جشنواره «من شهردارم»، با تکیه برخلاقیت، نوآوری و بهره‌گیری از هوش مصنوعی در طراحی و تولید محتوای تبلیغاتی، رتبه دوم این دوره را کسب کند. </body> </html>

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ،احمد محمدپور مدیر روابط عمومی منطقه روز دوشنبه در این خصوص گفت: این موفقیت در سایه حمایت های مدیران ارشد منطقه ۲۰ و همکاری شهرداران نواحی و معاونت ها و استفاده از ابزارهای جدید ارتباطی و فناوری‌های نوین در زمینه طراحی پوسترها، تراکت‌ها و تولید کلیپ‌های خلاقانه تبلیغاتی، محتوای متنی، خبر و اطلاع‌رسانی حاصل شده است که تأثیر بسزایی در ارتقای ارتباط با شهروندان و افزایش مشارکت عمومی در جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری داشته است.

بهره‌گیری ازهوش مصنوعی شهرداری منطقه ۲۰ رادرجایگاه دوم من شهردارم قرارداد

محمدپور ضمن ابراز خرسندی از این دستاورد، گفت: روابط عمومی این منطقه در سومین دوره من شهردارم با استفاده از فناوری‌ های روز، به ویژه هوش مصنوعی، ابزارآلات نوین در تولید آثار خلاقانه تبلیغاتی نظیر تهیه و چاپ ۲۰ طرح مختلف پوستر و بنر با بهره گیری از هوش مصنوعی، طراحی و ساخت ۱۱رئال موشن و ۱۰ ریلز، تهیه و چاپ تراکت، طراحی QR کد بر روی تمامی محصولات چاپی، ارسال بیش از ۲۰۰۰ پیامک ، تهیه کلیپ بی رول از اقدامات طرح من شهردارم در سطح منطقه،اطلاع رسانی، استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و پرتال، تولید خبر، تصویربرداری و مستندسازی جزء مناطق برتر شهر تهران شد.

وی همچنین افزود: این موفقیت حاصل تلاش تیمی و برنامه‌ریزی دقیق در مسیر تحقق اهداف مدیریت شهری و تعامل سازنده با شهروندان است.

شایان ذکر است طرح «من شهردارم» با هدف ایجاد بستری برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهر و مردمی‌سازی اداره شهر برگزار می‌شود و منطقه ۲۰ توانسته است با رویکردی خلاقانه، جایگاه ویژه‌ای در این حوزه کسب کند.