شناسهٔ خبر: 71015938 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

نظارت هوشمند بر ۶۰۰ خط تاکسیرانی و ۳۴ هزار تاکسی و ارائه خدمات کیفی به شهروندان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز فعالیت سامانه تاکسی برخط در خطوط تاکسیرانی پایتخت خبر داد و گفت: با اجرای تاکسی برخط ضمن نظارت هوشمند بر تاکسی‌ها،خدمات کیفی آنلاین به مسافرین ارائه می‌شود. 

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی  شادی مالکی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به آغاز به کار آزمایشی سامانه تاکسی برخط اظهار کرد: بر اساس تکلیف شورای اسلامی شهر تهران در مصوبه نرخ کرایه سال جاری، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران مکلف به راه‌اندازی یک بستر هوشمند برای پایش عملکرد تاکسی‌ها شد و خوشبختانه با فعالیت شبانه روزی همکاران ما در سازمان تاکسیرانی و همچنین مساعدت و همکاری مرکز تهران هوشمند و سازمان فاوا شهرداری تهران این بستر فراهم شد. 

وی افزود: به این ترتیب  ۳۴ هزار تاکسی‌ خطی در ۶۰۰ خط تاکسیرانی به صورت برخط فعالیت خود را آغاز کرده اند. 

مالکی گفت: درواقع تاکسی‌های خطی بعد از نصب اپلیکیشن تاکسی برخط که در بستر  شهرزاد تعریف شده به محض مسافرگیری نسبت به ثبت سفر خود اقدام خواهند کرد و گزارش لحظه به لحظه از عملکرد و فعالیت تاکسی‌ها را سازمان تاکسیرانی در یک بستر پیچیده و امن در پایتخت رصد خواهد کرد. 

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: شهروندان تهرانی که به صورت مسافر از تاکسی استفاده خواهند کرد می‌توانند با نصب نرم‌افزار شهرزاد و اسکن کیو آر روی شیشه تاکسی نسبت پرداخت کرایه به صورت الکترونیک اقدام کنند. 

نظارت هوشمند بر ۶۰۰ خط تاکسیرانی و ۳۴ هزار تاکسی و ارائه خدمات کیفی به شهروندان

مالکی با بیان اینکه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نظارت بر فعالیت تاکسی‌ها را زین پس به صورت هوشمند انجام می‌دهد، تاکید کرد: در فاز اول کلیه تاکسی خطی در سامانه تاکسی بر خط فعالیت خواهند کرد و در آینده نزدیک تاکسی های گردشی نیز در همین حوزه فعالیت خود را ادامه خواهند داد و  تا بتوانیم با خدمت رسانی بهتر و به روزتر به شهروندان تهرانی در این راستا گام برداریم.

انتهای پیام/