شناسهٔ خبر: 71003971 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

سرپرست امور اطلاع‌رسانی دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت، در اختتامیه گردهمایی آموزشی مدیران روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت‌های تابعه شستا:

نداشتن پیوست رسانه‌ای به شرکت‌ها و در سطح کلان به دولت‌‌ها لطمه می‌زند

سرپرست امور اطلاع‌رسانی دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت نداشتن پیوست رسانه‌ای به شرکت‌ها و در سطح کلان به دولت‌‌ها لطمه می‌زند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، علی احمدنیا در اختتامیه گردهمایی آموزشی مدیران روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت های تابعه شستا اظهار کرد: اکنون بحث ناترازی بسیار زیاد است، ناترازی در رسانه و فضای مجازی هم وجود دارد.

وی افزود: ۹۰ درصد اطلاعات در فضای مجازی تولید می‌شود که باید این درصد مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست امور اطلاع‌رسانی دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت ادامه داد:‌ نداشتن پیوست رسانه‌ای به شرکت‌ها و در سطح کلان به دولت ها لطمه می‌زند.

وی تصریح کرد: مدیران عامل شرکت‌ها باید روابط عمومی را جدی بگیرند و اگر روابط عمومی را پوستر چسبان و ... ببینند نباید در شرایط بحرانی از آن‌ها انتظار انجام کاری داشته باشند.

احمدنیا افزود: از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و مدیرعامل شستا میخواهم علاوه بر توجه به تخصص برای مدیران عامل، موضوع سواد رسانه‌ای آن‌ها را هم در نظر بگیرند.

وی تاکید کرد:‌ استفاده از اینفوگرافی و موشن‌گرافی و ادبیات رسانه در فضای مجازی باید در شرکت‌ها جدی گرفته شود. دو موضوع اطلاع رسانه‌ای استانی و هوش مصنوعی بسیار مورد توجه ما قرار دارد و خواسته من از شستا این است ‌که از ظرفیت‌های استانی شستا در اطلاع رسانی گام به گام استفاده شود. 

سرپرست امور اطلاع‌رسانی دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت ادامه داد: باید در شستا کاری کرد که مدیران شجاعت تصمیم‌گیری‌های درست را داشته باشند.

وی اظهار کرد:‌ حتما بحث امید آفرینی باید مورد توجه قرار گیرد و این مسئولیت سنگین روابط عمومی‌هاست.

انتهای پیام