به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاعرسانی دولت، علی احمدنیا در اختتامیه گردهمایی آموزشی مدیران روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت های تابعه شستا اظهار کرد: اکنون بحث ناترازی بسیار زیاد است، ناترازی در رسانه و فضای مجازی هم وجود دارد.
وی افزود: ۹۰ درصد اطلاعات در فضای مجازی تولید میشود که باید این درصد مورد توجه قرار گیرد.
سرپرست امور اطلاعرسانی دبیرخانه شورای اطلاعرسانی دولت ادامه داد: نداشتن پیوست رسانهای به شرکتها و در سطح کلان به دولت ها لطمه میزند.
وی تصریح کرد: مدیران عامل شرکتها باید روابط عمومی را جدی بگیرند و اگر روابط عمومی را پوستر چسبان و ... ببینند نباید در شرایط بحرانی از آنها انتظار انجام کاری داشته باشند.
احمدنیا افزود: از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و مدیرعامل شستا میخواهم علاوه بر توجه به تخصص برای مدیران عامل، موضوع سواد رسانهای آنها را هم در نظر بگیرند.
وی تاکید کرد: استفاده از اینفوگرافی و موشنگرافی و ادبیات رسانه در فضای مجازی باید در شرکتها جدی گرفته شود. دو موضوع اطلاع رسانهای استانی و هوش مصنوعی بسیار مورد توجه ما قرار دارد و خواسته من از شستا این است که از ظرفیتهای استانی شستا در اطلاع رسانی گام به گام استفاده شود.
سرپرست امور اطلاعرسانی دبیرخانه شورای اطلاعرسانی دولت ادامه داد: باید در شستا کاری کرد که مدیران شجاعت تصمیمگیریهای درست را داشته باشند.
وی اظهار کرد: حتما بحث امید آفرینی باید مورد توجه قرار گیرد و این مسئولیت سنگین روابط عمومیهاست.
انتهای پیام