مرتضی نوری در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: رویداد ۲ روزه آوندیار در روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه با هدف آموزش استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در تولید محتوای خلاقانه و ترند برای شبکههای اجتماعی برگزار شد. در این دوره، بلاگرها با ابزارهای هوش مصنوعی مانند Midjourney و DALL-E آشنا شدند و یاد گرفتند چگونه با پرامپت نویسی، محتوای جذاب و وایرال تولید کنند.
وی افزود: این رویداد شامل کارگاههای آموزشی متنوعی بود که با استفاده از ابزارهای مدرن هوش مصنوعی به شرکتکنندگان کمک کرد تا در حوزه تولید محتوا و اینفلوئنسرمارکتینگ مهارتهای خود را ارتقا دهند.
به گفته دبیر رویداد «آوندیار» مرکز سراج سیستان و بلوچستان؛ آشنایی با ابزارهای قدرتمند هوش مصنوعی در تولید محتوا، معرفی و بررسی بهترین ابزارهای تولید متن، تصویر و ویدئو، پیدا کردن ابزار مناسب برای نیازهای شخصی و کاری، تولید محتوای متنی حرفهای در چند دقیقه، نوشتن مقالات، کپشنهای اینستاگرام، ایمیلهای تبلیغاتی و محتواهای وبلاگ، نکات طلایی برای بهینهسازی محتوا برای موتورهای جستجو (SEO)، خلق تصاویر و ویدئوهای بینظیر با هوش مصنوعی، طراحی استوریها و پستهای خلاقانه اینستاگرام، تولید ویدئوهای کوتاه برای تبلیغات یا برندینگ شخصی، طراحی استراتژی محتوایی با هوش مصنوعی، ساخت تقویم محتوایی به صورت هوشمند از مباحث مطرح شده در این دوره بود.
وی ادامه داد: در بخش دیگری از این دورهمی، شرکتکنندگان با همکاری یکدیگر به تولید محتوای دلخواهشان پرداختند و ابزارها را بهصورت عملی تجربه کردند، همچنین مباحثی نظیر اینفلوئنسر مارکتینگ، فرهنگ شهرت، روندهای موجود کاری و بیان تجارب موفق نیز مطرح شد.
نوری تصریح کرد: این دوره برای صاحبان کسبوکار، تولیدکنندگان محتوا، مدیران شبکههای اجتماعی، دیجیتال مارکترها، دانشجویان، فریلنسرها و افرادی که به دنبال ارتقای مهارتهای خود و درآمدزایی از محتوا هستند، بسیار مناسب بود.
وی خاطرنشان کرد: سخنرانان این دورهمی، مهندس مصطفی ضابط، مدرس و موسس اولین آزمایشگاه هوش مصنوعی و داور جشنوارههای بینالمللی این حوزه و دکتر سید علی موسوی، پژوهشگر شبکههای اجتماعی و مولف کتاب «صنعت اینفلوئنسری» بودند.
انتهای پیام