به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این کتاب تألیف «ریچارد ام پرلوف» و ترجمۀ بهاره دربیکی است.
در معرفی کتاب آمده است: ریچارد ام پرلوف در کتاب «عوامل موثر بر ارتباطات سیاسی» تلاقی رسانه و سیاست را در چهارچوب عصر دیجیتال بررسی میکند و نشان میدهد چگونه تغییر در فناوری، بهویژه ظهور رسانههای دیجیتال، چشمانداز ارتباطات سیاسی را تغییر داده است.
کتاب به روشهایی میپردازد که در آن بازیگران سیاسی چون سیاستمداران، کارزارها و گروههای ذینفع، از رسانهها برای انتقال پیامهای خود و شکلدادن به افکار عمومی استفاده میکنند. محیط ارتباطات سیاسی معاصر، بررسی اخبار جعلی، سوگیری رسانههای مخالف، نگرانی درباره انحطاط دموکراسی، قطبیشدن حزبی، تبلیغات سیاسی و انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا از جمله حوزههایی است که این کتاب بدان میپردازد.
∎