به گزارش شامگاه دوشنبه روابط عمومی آبفای یزد، " محرمی راد " در سفر به یزد ضمن بازدید از فعالیت ها و مجموعههای مختلف، شرکت آب و فاضلاب استان یزد را از استانهای با کمترین شکایات مردمی از آب و فاضلاب عنوان کرد و گفت: این موضوع نشان دهنده رضایت مردمی استان از شرکت آبفای یزد است و همچنین می تواند الگویی برای پیاده سازی فعالیتهای این شرکت در سایر استانها باشد.
وی افزود: هدف از این بازدیدها تحقق اهداف کلان شرکت های آب و فاضلاب در راستای خدمت رسانی به مردم و همچنین بروز رسانی و کارآمدی فرآیندهای مدیریت اجرایی در این شرکت ها است.
مدیر دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه زمان پاسخگویی به شکایات در آبفای یزد بین سه تا چهار روز و پایین تر از میانگین کشوری است گفت: یکی از شاخص های ما برای ارزیابی شرکت ها سرعت رسیدگی به شکایات و خواسته های مردم است که با بهبود فرآیندهای مدیریتی، کیفیت خدمات و رضایت مشترکین نیز ارتقاء پیدا می کند.
محرمی راد، نظارت را یکی از ارکان مدیریت بیان کرد و اظهار داشت: مدیران علاوه بر نظارت دستگاه ها و نهادهای نظارتی باید با اجرای خود نظارتی در مجموعه و فرآیندهای مدیریتی خود در جهت بهبود مستمر در اصول بهره وری شرکت گام بردارند.