شناسهٔ خبر: 7090291 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

عروسك های تولید داخل شكرستان به بازار آمد

خبرگزاری شبستان: عروسك های شكرستانی «ننه قمر» و «اسكندر» با حمایت حوزه هنری استان تهران و بخش خصوصی تولید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، علی فریادی  مدیر عامل شركت متین تویز، با اعلام این خبر، گفت: بازار ایران در زمینه اسباب بازی و لوازم جانبی كشش بالایی دارد؛ به گونه ای كه در سال های اخیر مبالغ زیادی ارز برای واردات عروسك از كشور خارج شده است.

وی افزود: چنانچه متولیان و نهادهای ذیربط تعامل بهتر و اعتماد لازم نسبت به تولیدكنندگان ایرانی داشته باشند آنان توان تولید و عرضه باكیفیت و مناسب محصولات جانبی شخصیت های وطنی را دارند.
فریادی، تصریح كرد: مصرف كننده داخلی همواره به دنبال محصولات باكیفیت است و ما امكان و ظرفیت تولید انبوه و با تیراژ بالای عروسك را در داخل كشور دارا هستیم.

مدیرعامل متین تویز در پایان گفت: عروسك های تولید داخلی شكرستان، جهت توزیع و فروش در اختیار فروشگاه شكرستان قرار دارد و علاقه مندان جهت سفارش عمده و خرید جزئی می توانند به این فروشگاه مراجعه كنند.

علاقه‌مندان می‌توانند هر روز (به جز روزهای جمعه) از ساعت 9:30 تا 21 برای بازدید و تهیه محصولات عرضه شده در فروشگاه شكرستان، به نشانی: تهران، خیابان ولی‌عصر(عج)، دو راهی یوسف‌آباد، شماره 1941 مراجعه و یا جهت كسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌های 86034001 و 86034009 -021 تماس حاصل فرمایند.

نظر شما