به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،شست کمیته فنی و تجاری در مخابرات منطقه با ریاست دکتر اسمعیل زاده سرپرست مخابرات منطقه و با حضور معاونین، مدیران، روسای حوزههای ستادی و روسای شهرستانهای تابعه برگزار شد.
اسمعیل زاده سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی در این نشست در اشاره به آخرین وضعیت دایری ftth در سطح استان گفت: در این حوزه همکاران با درایت و جدیت عملکرد خوبی را در سطح استان به نمایش گذاشتند و باید در سایر حوزهها و شاخص هم بتوانیم این عملکرد را ارتقاء دهیم.
ایشان در بررسی آخرین وضعیت شاخصهای دیگر از جمله، تلفن ثابت، VDSL، ADSL، و دایری سایر سرویس گفت: نباید از سایر شاخصها غفلت کنیم و باید با تمرکز روی اعداد و ارقام اعداد سازمان به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.
سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی در ادامه به بحث تسهیل فرآیند ثبت نام سرویسهای مخابراتی برای مشتریان اشاره نمود و افزودند: باید در کمترین زمان ممکن بتوانیم دایری سرویسها و رضایت مشتریان را در خصوص سرویسهای مخابراتی جلب نماییم.
اسمعیل زاده یکی از مهمترین آیتمهای مخابرات منطقه را بحث پشتیبانی سرویسها عنوان کرد و خاطرنشان کرد: نباید در این زمینه کوتاهی انجام گیرد و فرایند رفع خرابی باید در کمترین زمان رفع شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث فروش و دایری سرویسها به صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی اشاره نمود و تصریح کرد نباید در سازمانی که دنبال مشتری و رقابت است، بحث تعطیلی در فروش و دایری سرویسها خلل ایجاد کند و باید همیشه در خدمت مشتریان باشیم تا منابع درآمدی شرکت افزایش پیدا کند.
سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی از تلاش تمامی همکاران در سطح مخابرات منطقه که با همت و دلسوزی اهداف و برنامههای مخابرات منطقه را با جدیت دنبال میکنند قدر دانی نمود.
گفتنی است در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت دایری و فروش سرویسهای مخابراتی در شاخصهای مختلف و همچنین عملکرد سایر شاخصها مورد بحث و بررسی قرارگرفت و پیشنهادات و راهکارهای لازم در خصوص ارتقاء شاخص توسط اعضای حاضر در جلسه ارائه گردید.