شناسهٔ خبر: 70852169 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دیدارهای رو در رو ؛ مطالبات مردمی رو میز مسوولان چهارمحال و بختیاری

شهرکرد - ایرنا - دیدارهای چهره به چهره یکی از روش‌های پیگیری مطالبات مرمی است که در این نوع دیدارها مراجعه‌کنندگان بدون دغدغه مشکلات، مطالبات و درخواست‌هایشان را بیان می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در این دیدارها که مسوولان ارشد چهارمحال و بختیاری حضور دارند افرادی که از پیش درخواست پیگیری دغدغه‌ها، مطالبات و خواسته‌های خود را اعلام کرده‌اند دعوت می‌شوند و مسائل مطرح شده خود را پیگیری می‌کنند.

گاهی این مطالبات‌ و درخواست‌ها فردی است و گاهی جمعی است که به طور مثال برای یک منطقه، یک روستا یا یک شهر بیان می‌شود.

در این دیدارهای رو در رو علاو بر استاندار چهارمحال و بختیاری، معاونان او نیز پیگیر مسائل درخواست شده از سوی مردم هستند.

این هفته نیز ۴۰ نفر از ساعت ۹ صبح به امید حل مشکل خود به استانداری آمدند؛ آنان در سالن جلسات استانداری چهارمحال و بختیاری با استاندار دیدار و مشکلات خود را مطرح می‌کردند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در ملاقات عمومی استاندار مشکلات مردم را با حضور مدیران کل مرتبط از جمله جهاد کشاورزی، شرکت شهرک‌های صنعتی، راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بررسی کرد.

فرشاد طهماسبی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: بیشتر مشکلات مطرح شده درخصوص محور اشتغال، وام، کشاورزی و مسکن بود که مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده نامه‌ها و دستور استاندار در خصوص مشکلات این افراد پس از ثبت در سامانه سامد از طریق پیامک به افراد اعلام می‌شود و نتیجه کار هرچه باشد در این سامانه به ثبت می‌رسد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.