شناسهٔ خبر: 70812209 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ثبت بیش از یک میلیون تماس مردمی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از یک میلیون تماس با پلیس ۱۱۰ برقرار شده و این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، در یازدهمین کمیسیون کیفی سازی و ساماندهی ۱۱۰ استان کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، یک میلیون و ۸۸ هزار و ۹۸۱ تماس با پلیس ۱۱۰ برقرار شده که نسبت به سال قبل ۱۸ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه از مجموع تماس های برقرار شده ۳۶۳ هزار و ۵۶۵ مورد منجر به عملیات شده است ادامه داد: عملیات های انجام شده پس از برقراری تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ۹ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز پنج درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: ۷۲۵ هزار و ۴۱۶ تماس نیز منجر به راهنمایی و ارشاد تماس گیرندگان شده و نیازی به انجام عملیات نبوده است.

سردار حاجیان با اشاره به اهتمام پلیس برای رسیدگی فوری به مشکلات مردم اضافه کرد: ماموران پرتلاش انتظامی پس از برقراری تماس با مرکز ۱۱۰ و ابلاغ ماموریت به آن ها بدون فوت وقت و در سریعترین زمان ممکن خود را به محل حادثه و یا امدادخواهی رسانده تلاش می کنند در کنار شهروندان باشند و احقاق حق کنند.

وی با بیان اینکه پلیس هیچ هدفی جز خدمت به شهروندان و یاری رساندن به آن ها ندارد، گفت: مردم کرمانشاه امروز پلیس را از خود می دانند و در عین حال که همکاری خوبی با ماموران انتظامی دارند در زمان مشکل انتظار دارند که پلیس به یاری آن ها بشتابد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکسی به هر بهانه ای بخواهد از آن عبور کند با واکنش سخت و قاطعانه ماموران انتظامی مواجه خواهد شد.

سردار حاجیان تاکید کرد: خوشبختانه با همکاری خوب مردم شاهد ارتقای محسوس امنیت در استان هستیم و تلاش می کنیم این امنیت را تا پایان سال جاری افزایش دهیم.