شناسهٔ خبر: 70775384 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام کرد

️تلاش برای تشکیل زنجیره تامین محصولات در میادین میوه و تره‌بار برای کوتاه کردن دست واسطه‌ها و دسترسی مستقیم به تولیدکنندگان

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از تلاش برای تشکیل زنجیره تأمین محصولات در سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار برای کوتاه کردن دست واسطه‌ها و دسترسی مستقیم به تولیدکنندگان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مهدی بختیاری زاده با اشاره به برنامه‌ریزی‌های سازمان برای راه‌ اندازی زنجیره تامین محصولات گفت: این طرح با هدف کوتاه کردن دست واسطه‌ها و دسترسی مستقیم به تولیدکنندگان اعم از کشاورزان، دامداران و یا کارخانجات تولیدی محصولات فرآوری شده، اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه تعامل دست اول با تولید کنندگان محصولات غذایی توسط سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در حال انجام است، افزود: خوشبختانه تا کنون توانسته‌ایم بخش قابل ملاحظه‌ای از این کالاها را تامین و در اختیار شهروندان در بازارها و میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران قرار دهیم.

مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به تأکید شهردار تهران مبنی بر کاهش قیمت محصولات مصرفی شهروندان در بازارها و میادین میوه و تره‌بار، ذخیره‌سازی این محصولات نیز انجام می‌شود تا بتوانیم با قیمت عادلانه‌ای به دست مصرف کننده برسانیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، وی در ادامه با اشاره به فروش محصولات ارگانیک در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران، بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰ غرفه ویژه محصولات ارگانیک در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران وجود دارد که محصولات این غرف نیز از سوی کارشناسان و بازرسان سازمان با هدف استانداردسازی بررسی می‌شود.

انتهای پیام