شناسهٔ خبر: 70719340 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

تولد دوباره

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از بازارسازی فرهنگی برای انیمیشن

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی از برنامه این مرکز برای فعالیت در عرصه بازارسازی فرهنگی خبر داد و گفت: بنا داریم برای تولیدات کانون، اعم از انیمیشن و فیلم، در این مسیر فعالیت کنیم. 

به گزارش تسنیم، وی از بازارسازی فرهنگی برای انیمیشن "بچه زرنگ" خبر داد و افزود: در همین راستا برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا محصولاتی را حوزه نوشت‌افزار، پوشاک و ... با طرح انیمیشن "بچه زرنگ" تولید و عرضه کنیم. تعداد اقلام این بخش به ۴۰۰ محصول فرهنگی خواهد رسید. 

گفته می‌شود انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» توانسته با نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان رکورد پرفروش‌ترین فیلم کودک و با بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مخاطب، رکورد پرمخاطب‌ترین فیلم انیمیشن تاریخ سینمای ایران را کسب کند.

«بچه‌زرنگ» به کارگردانی بهنود نکویی، هادی محمدیان و محمدجواد جنتی روایت پسر بچه‌ای به نام محسن است که خود را ابرقهرمان می‌داند و در قصه‌ای ماجراجویانه در دل جنگل، سعی در نجات آخرین ببر ایرانی دارد.

این انیمیشن محصول مشترک گروه هنرپویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

برچسب‌ها: