شناسهٔ خبر: 7071144 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

بوندس لیگا – پیش بازی/

در انتظار فوتبال ماشینی زیبا

خبرگزاری پانا: هفته اول بوندس لیگا با برگزاری دو دیدار به پایان خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، هفته اول بوندس لیگا امشب در حالی به پایان می رسد که نایب قهرمانی فصل گذشته برای حضور از ابتدا در کورس قهرمانی و اشتوتگارت برای بازگشت به دوران اوج به میدان خواهند رفت.  

 

 

 

 

 

وولسبورگ – اینتراخت فرانکفورت/ ساعت 18

آخرین بازی روبرو: یک بر یک   

تعطیلات پایان فصل وولسبورگ اگرچه پر فراز و نشیب بود و نتوانست رضایت صد در صد هکینگ را جلب کند اما پیروزی مقابل بایرن مونیخ در سوپر جام فوتبال آلمان و صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شرایط نایب قهرمان فصل گذشته را را برای شروع فصل جدید بوندس لیگا مناسب کرده است و آنها آماده اند تا با قطع کردن نوار تساوی مقابل اینتراخت به چهارمین برد متوالی خود در دیدارهای رسمی دست پیدا کنند.

آنچه از نتایج پیش فصل اینتراخت فرانکفورت دیده می شود این است که ظاهرا آمدن آرمین فه به اینتراخت نظم خوبی داده و آنها را در مسیر خوبی قرار داده است. اینتراخت که از 7 دیدار تدارکاتی پیش فصل خود 7 برد بدست آورده و در جام حذفی با برد خارج از خانه به مرحله یک شانزدهم صعود کرده و شرایط خوبی برای شروع بوندس لیگا دارد.  

 

اشتوتگارت - کلن/ ساعت 20

آخرین بازی روبرو: صفر بر صفر  

دوران آماده سازی خوب اشتوتگارت با 5 برد از 6 بازی دوستانه نشان می دهد که الکساندر زورنیگر سرمربی جدید این تیم توانسته روحیه از دست رفته اشتوتگارتی را پس از فصل فاجعه بار 2014 برگرداند و این تیم که در 5 بازی آخر خانگی بدون باخت زمین را ترک کرده آماده بازگشت به دوران اوج شود و انتقام شکست خانگی را از کلن بگیرد.

پیرت استوگر اتریشی هم در سمت دیگر میدان شرایط خوبی را برای آغاز فصل مهیا کرده است. کلن که 3 سال و نیم است به اشتوتگارت نباخته دوران آماده سازی خوبی را با 7 برد از 8 بازی سپری کرده و آماده شروع خوب در فصل جدید است.

 

 

نظر شما