شناسهٔ خبر: 70659438 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مالباختگان گلباران دزفول خواستار تعیین تکلیف سپرده‌های خود شدند

دزفول-ایرنا- تعدادی از مالباختگان گلباران دزفول یکشنبه شب با حضور مقابل ورودی این مجتمع خواستار تعیین تکلیف سپرده‌های خود شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حدود ۲۰۰ نفر از مالباختگان گلباران دزفول یکشنبه شب با چادرزدن مقابل ورودی این مجتمع تجاری از مسوولان خواستند نسبت به تسریع در روند حل مشکل سپرده‌گذاران اقدام کنند.

مالباختگان گلباران دزفول خواستار تعیین تکلیف وضعیت سپرده‌های خود شدند
نماینده این معترضان در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: مدیر این مجتمع املاک زیاد دارد که می‌توان با فروش املاک، مطالبان سپرده گذاران را پرداخت کرد.
وی که نخواست نامش در خبر ذکر شود، افزود: سپرده‌گذاران با وجود داشتن سفته و چک و اجرا گذاشتن اسناد قانونی نتوانستند به مطالبات خود برسند.
نماینده مالباختگان گلباران اظهارکرد: مالباختگان این مشکل را در سطح کشوری، استانی، شهرستانی و قوه قضاییه مطرح کرده و خواستار رفع مشکل شدند ولی متاسفانه تاکنون اقدام خاصی نشده است.

مالباختگان گلباران دزفول خواستار تعیین تکلیف وضعیت سپرده‌های خود شدند
وی با تاکید بر اینکه هیچ راهی جلوی پای مالباختگان نیست، ادامه داد: برخی مالباختگان تحت فشار هستند ولی خانواده مدیران این شرکت در تهران در رفاه زندگی می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: بیشتر سپرده‌گذاران خانواده شهدا و ایثارگران هستند؛ برخی نیز بیمار دیالیزی و سرطانی هستند و شایسته نیست با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کنند.

به گزارش ایرنا، مجتمع تجاری تفریحی گلباران شهریور ۱۳۹۸ در هشت طبقه و افزون بر ۲۴ هزار مترمربع فضای خالص در دزفول به بهره برداری رسید.

انتشار شایعه ورشکستگی شرکت نیوساید گستر ایرانیان موسوم به هایپرمارکت گلباران دزفول از اوایل سال گذشته موجب خروج سنگین سرمایه از این شرکت توسط سهامداران شد.

ناتوانی این شرکت در تحقق وعده‌های داده شده به سپرده گذاران برای بازپرداخت اصل سرمایه آنها و تعطیلی هایپرمارکت گلباران بر نگرانی سهامداران این شرکت افزود.