شناسهٔ خبر: 70656705 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد:

رشد سه برابری درآمدهای حاصل از اقدامات شوراهای آموزش و پرورش کشور

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر رشد سه برابری درآمدهای حاصل از اقدامات شوراهای آموزش و پرورش در کشور نسبت به سال گذشته ؛ یادآورشد با همت مدیران، استانداران، فرماندارن، شهرداران، خیرین، اولیای دانش آموزان، همکاران فرهنگی و سایرین می توان بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش را در غالب جلسات شوراهای آموزش و پرورش مرتفع کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، شصت و پنجمین نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش با حضور احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش در سالن شهید حججی این سازمان برگزار شد .

 احمد محمودزاده ضمن تبریک ایام مبارک ماه رجب و گرامیداشت یاد و خاطره سردار بزرگ شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی از اسطوره های بزرگ و کم تکرار در تاریخ این سرزمین است و امیدوارم ما نیز بتوانیم راهی را که ایشان و سایر شهدا جان خود را به خاطر آن فدا کردند به خوبی ادامه دهیم و از آرمان های این شهیدان والامقام دفاع کنیم .

وی با اشاره به حضور پررنگ و کم نظیر رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر پزشکیان در برنامه ها و رویدادهای آموزش و پرورش ، اظهار کرد: این دغدغه مندی ایشان نسبت به مسائل و چالش های آموزش و پرورش بسیار ستودنی است و قطعا نگاه مثبت و ارزشمند ایشان به آموزش و پرورش در سایر مدیران نیز تسری پیدا خواهد کرد و اثرات ارزنده ای را به همراه خواهد داشت .

محمودزاده در ادامه با تاکید بر برگزاری همایش تجلیل از شوراهای برتر آموزش و پرورش کشور تصریح کرد:شوراهای آموزش و پرورش یکی از جدی ترین بازوهای مشارکتی مردم در امر تعلیم و تربیت است و با بازنگری های صورت گرفته در شاخص های این شورها به نتایج خوبی دست یافتیم .

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر رشد سه برابری درآمدهای حاصل از اقدامات شوراهای آموزش و پرورش در کشور نسبت به سال گذشته ؛ یادآورشد: با همت مدیران ، استانداران، فرماندارن،شهرداران ، خیرین ، اولیای دانش آموزان ، همکاران فرهنگی و سایرین می توان بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش را در غالب جلسات شوراهای آموزش و پرورش مرتفع نمود .

وی در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت های هوش مصنوعی در مدارس، گفت: بررسی جنبه های مختلف هوش مصنوعی به ویژه کاربردهای آن در تولید محتوا و مدیریت مدرسه بسیار قابل توجه است و در این زمینه کارگروه هوش مصنوعی در سازمان تشکیل و جنبه های مختلف آن مورد بحث قرار گیرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان با تاکید بر برنامه های اجرایی مدارس تراز سند تحول بنیادین آمورش و پرورش، خاطرنشان کرد: ۲۸ مولفه و ۵۸ شاخص برای مدارس تراز طراحی شده است ، که این شاخص ها باید در مدارس ارزیابی و راستی آزمایی شود.

انتهای پیام