شناسهٔ خبر: 70648417 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر پایانه مرزی آستارا خبر داد

اجرای صد درصدی طرح نوبت‌دهی اینترنتی کامیون‌ها در پایانه مرزی آستارا

مدیر پایانه مرزی آستارا، از اجرای صد درصدی طرح نوبت‌دهی اینترنتی کامیون‌ها در پایانه مرزی آستارا از ۱۰ دی ماه خبر داد و گفت: نوبت دهی ها به روز شده است.

صاحب‌خبر -

سید مرتضی عظیمی امروز، ۱۶ دی ماه در گفت وگو با رسانه ها، با اشاره به روند نوبت دهی پایانه مرزی آستارا، اظهار کرد: با اجرای صد درصدی طرح نوبت‌دهی اینترنتی کامیون‌ها و حذف مراجعه حضوری رانندگان در پایانه مرزی آستارا، امکان نوبت‌گیری در هر نقطه از کشور برای فعالان این حوزه فراهم شد.

وی از فعالیت سامانه بُردر پارک(نوبت‌دهی ناوگان در مرز) و پایان صف طولانی کامیون‌های حمل و نقل کالا در این مرز خبر داد و تصریح کرد: در صورت تسریع طرف مقابل در پذیرش، ایستایی کامیون در داخل شهر نخواهیم داشت.

مدیر پایانه مرزی آستارا تاکید کرد: علاوه بر رانندگان ایرانی، رانندگان حوزه حمل و نقل کالا از کشورهای روسیه، آذربایجان، عراق و ترکیه نیز می‌توانند با مراجعه به وبگاه(borderpark.ir) نسبت به دریافت نوبت اینترنتی اقدام کنند.

عظیمی یادآور شد: اجرای ۹۰ درصدی طرح نوبت‌دهی اینترنتی کامیون‌ها از سال ۱۴۰۱ آغاز شده و این طرح از ۱۰ دی ماه امسال به طور کامل و صد درصدی در حال اجرایی شدن است.

انتهای پیام