شناسهٔ خبر: 70632394 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست فرمانداری تهران: دستگاه‌ها در خدمت به مردم پیشرو باشند

تهران‌ بزرگ - ایرنا - سرپرست فرمانداری تهران گفت: برپایی میزهای خدمت و ارتباطات مردمی در محل نماز جمعه، یکی از اقدامات ارزنده در خدمتگزاری و حل مشکلات مردم و فرصتی مناسب برای دیدار چهره به چهره و بی واسطه شهروندان با مسوولان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از فرمانداری تهران، حسین خوش اقبال روز شنبه اظهار کرد: برپایی میز خدمت و ارتباطات مردمی هفتگی در نماز جمعه شهر تهران، یکی از اقدامات ارزنده در خدمتگزاری به مردم و فرصت مناسبی برای دیدار چهره به چهره شهروندان با مسوولان است.

وی افزود: هدف از تشکیل میزهای خدمت، بررسی درخواست‌ها، دغدغه‌ها و مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف به صورت مستقیم از سوی متولیان امر و پاسخگویی بی واسطه به آنها است.

سرپرست فرمانداری تهران اضافه کرد: در این ارتباط درخواست‌های مراجعه کنندگان از سوی دستگاه‌های مرتبط دریافت و رفع آنها در دستور کار قرار گرفته و موضوعات تا حصول نتیجه رسیدگی خواهد شد

خوش اقبال ضمن قدردانی از حضور فعال دستگاه‌ها در برپایی میزهای خدمت در نماز جمعه شهر تهران، خواستار استمرار حضور موثر مسوولان در امر خدمات رسانی شایسته به نمازگزاران و شهروندان تهرانی شد.

هر هفته همزمان با برپایی نماز جمعه در تهران و با هدف پاسخگویی به مطالبات مردم، میزهای خدمت در مصلای امام خمینی (ره) برپا می‌شود این اقدام در راستای پاسخگویی به سووالات و رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود و مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی با حضور در این میزها، پاسخگوی مستقیم مسایل و مشکلات مردم هستند.

اهمیت توجه به اثرگذاری مثبت نیروی انسانی در تحقق اهداف دولت

سرپرست فرمانداری تهران همچنین با اشاره به نقش مهم و اثرگذار نیروی انسانی در تحقق اهداف دولت، اظهار کرد: توانمندسازی کارکنان در ایجاد فضای مناسب خدمتگزاری به مردم نقش موثری را خواهد داشت.

خوش اقبال در جلسه شورای معاونین فرمانداری گفت: نیروی انسانی مهم‌ترین و اصلی‌ترین منبع و دارایی دستگاهها در رسیدن به اهداف برنامه‌ریزی شده هستند، به همین جهت توجه ویژه‌ به نیروهای انسانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به نقش مهم و اثرگذار نیروی انسانی در تحقق اهداف دولت، ادامه داد: توانمندسازی کارکنان در ایجاد فضای مناسب برای خدمتگزاری به مردم نقش موثری را خواهد داشت.

خوش اقبال افزود: این توجه می‌تواند هم مادی و هم معنوی باشد و مدیران باید با اقدامات تشویقی و انگیزشی، زمینه‌ای را فراهم کنند که کارمندان با انگیزه و روحیه بهتری فعالیت و به مردم خدمات شایسته‌ تری ارائه دهند.

سرپرست فرمانداری تهران با تاکید بر اهمیت شناسایی و احصای مسائل و مشکلات از سوی معاونت‌ها گفت: شناسایی مشکلات و اصلاح روندها در بهبود خدمات و تصمیم‌گیری‌ها موثر خواهد بود.