به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاریفر اظهار داشت: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان در سه ماهه پاييز سال جاری، بیش از ۱۹۷ هزار تماس ورودي و خروجي را در سامانه تماس ثبت کرده كه از اين ميان ۴۵ درصد به كارشناسان پاسخگويی متصل شده و ۵۵ درصد به صورت ماشینی، پاسخگویی شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان پیرامون موضوعات تماسهای دريافتی متصل به كارشناسان، تصریح کرد: ۳۲ هزار تماس برای اطلاعيابی از قطعیها و پيگيری موارد گذشته، ۲۲ هزار تماس برای پیگیری امور مشتركين و ۱۴ هزار تماس مربوط به حوادث و اتفاقات بوده است همچنین تعداد ۱۰۰ هزار تماس نیز در زمينه اطلاع يابی، بدون نياز به كارشناسان پاسخگويی شده است.
وی ادامه داد: از ۲۲ هزار درخواست مشتركين كه به مركز ارتباطات رسيده است، بيش از ۲۰ هزار تماس بلافاصله و در زمان پاسخگويی با مشترك به نتيجه رسيده و كمتر از هزار تماس، نيازمند بررسی كارشناسی و زمانبر بوده است.
بختیاریفر در پایان خاطرنشان کرد: از تعداد ۱۴ هزار تماس درخواست رفع حوادث آب و فاضلاب شهری و روستايي در سطح استان، تعداد ۱۲ هزار تماس مربوط به حوادث شبكه و انشعابات آب و ۱۸۴۲ مورد درخواست رفع گرفتگي و شكستگی فاضلاب بوده است.
∎