شناسهٔ خبر: 70624372 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زیان تمامی مسافران پروازهای شکایت شده پرداخت می‌شود+ فیلم

مدیرکل دفتر نظارت بر فعالیت فرودگاه‌ و شرکت های هواپیمایی سازمان هواپیمایی گفت: تمامی زیان مسافران پروازهای هفته گذشته که فرود اضطراری داشته در صورت شکایت مسافران پرداخت می‌شود.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان؛ محبوبه کباری - صدیق نیا مدیرکل دفتر نظارت بر فعالیت  فرودگاه‌ها ، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پس اعتراض مسافران  ایران ایر تور و کیش ایر و کاسپین به پاسخ گو نبودن این شرکت ها در پی فرود اضطراری در محلی به جز مقصد سازمان هواپیمایی کشوری به این موضوع ورود کرده و زیان مسافران به طور قطع طبق قانون حقوق مسافری جبران می‌‌شود.

وی ادامه داد: نقص فنی علت بروز برای دو پرواز کیش و کاسپین و مسافران شکایت را ثبت کنند.

صدیق نیا اظهار کرد : پرواز کاسپین در مسیر ایروان به فرودگاه امام خمینی به علت نقص فنی‌در فرودگاه‌ تبریز به زمین می‌نشیند و پس از ایمن شدن شرایط پروازی بدون آنکه مسافران پیاده شوند دوباره پرواز انجام می شود.

 مدیر کل  سازمان هواپیمایی  تاکید کرد:پرواز کیش _ تهران کیش ایر با توجه به  بروز نقص فنی  مجبور به فرود اضطراری در در اصفهان می شود که زمینه ساز تاخیر بیش از ۴ساعت می‌شود.

وی افزود: مسافران با توجه به شیوه نامه حقوق مسافر در صورت انجام شکایت رسیدگی و جبران خسارت می شود‌. 

<div id="video-display-embed-code_20220831"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8893367/20220831?width=500&height=300"></script></div>