به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاونت حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی دولت در اطلاعیهای به همه دستگاههای اجرایی موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه، مهلت بدون تمدید برای اصلاح، بارگذاری و تأیید نهایی اطلاعات مربوط به حقوق و مزایای خود در سامانه حقوق و مزایا را ابلاغ کرد.
بر اساس این اطلاعیه، دستگاههای اجرایی کشور، فقط در یک مرحله و روزهای اول تا پانزدهم بهمن امسال میتوانند با مراجعه به سامانه ثبت حقوق و مزایا، اطلاعات حقوق و مزایای خود در فروردین تا آذر را اصلاح و تأیید نهایی کنند.
همچنین، بارگذاری اطلاعات مربوط به دی سال ۱۴۰۳ نیز فقط در همین مهلت قانونی امکانپذیر است و این مهلت برای ویرایش و بارگذاری، تمدید نخواهد شد.
این اطلاعیه تأکید میکند که این مهلت قانونی، پیرو درخواستهای مکرر دستگاههای اجرایی در نظر گرفته شده است و پس از این مهلت قانونی، امکان بررسی درخواست این دستگاهها وجود نخواهد داشت.