به گزارش ایرنا، محسن بزرگزاده معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد در مصاحبه با روابط عمومی شرکت با اشاره به چشمانداز بیمه سرمد مبنی بر رسیدن به جایگاه برترین شرکت صنعت بیمه کشور از منظر سرعت ارائه خدمات با کیفیت در افق سال ۱۴۰۵، از پیاده سازی ساختار جدید شعب و افزایش حدود اختیارات مدیران شعب برای دستیابی به این مهم خبر داد.
بزرگزاده با تاکید بر اهمیت استراتژی بیمه سرمد مبنی بر توسعه کمی و کیفی شبکه فروش، از برنامهریزی و اقدامات انجام شده برای جذب هزار نماینده با توان فروش سالیانه ۱۰ میلیارد تومان در هزار روز خبر داد. وی همچنین ابراز امیدواری کرد، در راستای افزایش خرده فروش و جذب پرتفوهای غیر سهامدار بتوانیم نسبت به توانمندسازی نمایندگان فعلی و جذب نمایندگان فعال و توانمند با توان فروش سالیانه ۱۰ میلیارد تومان در سه سال آینده اقدام کنیم.
معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد خاطر نشان کرد در سال جاری با تشکیل شورای راهبری شبکه فروش متشکل از دو نفر از اعضای محترم هیأت مدیره، معاونین شرکت و مدیر شبکه فروش شرکت، نسبت به بررسی و ارائه راهکارهای عملیاتی برای رفع مشکلات نمایندگان اقدام شده که یکی از مهمترین نتایج این شورا تصویب آییننامه رفاهی نمایندگان بود که بر طبق آن امتیازات و تسهیلات مطلوبی به منظور کاهش نرخ خروج و جذب نمایندگان جدید و فعال اعطاء گردید.