امید نسیمی، رئیس مرکز مدیریت راههای ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردبیل، اظهار کرد: سامانه ۱۴۱ ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای با حضور همکاران به شکل ۲۴ ساعته و شیفتی آماده پاسخگویی به هرگونه سوالات در خصوص شرایط جوی و ترافیکی است.
وی افزود: علاوه برآن مشکلات حمل و نقلی راههای استان نیز از طریق این سامانه قابل اعلام و پیگیری است.رئیس مرکز مدیریت راههای ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان اردبیل، تصریح کرد: طی ۹ ماه گذشته از سال جاری ۲۲ هزار و ۳۷۷ مورد تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ ثبت شده است.نسیمی ادامه داد: در بحث مشکلات حوزه بار و مسافر ۸۸۳ مورد شکایت مردمی از طریق سامانه ۱۴۱ وصول شده و به حوزههای مربوطه جهت پیگیری ارجاع و در کمترین زمان ممکن به موارد مطروحه رسیدگی شده است.
۶۶ سامانه ثبت تخلفات در جادههای استان فعال است
وی گفت: توصیه میشود هموطنان قبل از انجام سفر در محورهای مواصلاتی استان حتما با سامانه ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و از آخرین وضعیت راهها جویا شوند.رئیس مرکز مدیریت راههای ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان اردبیل عنوان کرد: ۶۶ سامانه ثبت تخلفات رانندگی فعال در سطح استان وجود دارد و ۹ مورد نیز مکان یابی شده و جهت احداث به پیمانکار ابلاغ شده است.نسیمی یادآور شد: دوربینهای پرازش کننده تردد و نظارت تصویری نیز جهت بررسی آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راههای استان در غالب محورها نصب شده و به صورت لحظهای شرایط را رصد میکند.