شناسهٔ خبر: 70565040 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرویس زیرساخت ارتباطی نورونتا بدنبال ارائه خدمات کیفی و تضمین شده با محور جلب رضایت مشتریان است

مدیربازاریابی و فروش سرویس نورونتا گفت: با ارائه خدمات زیرساخت مخابراتی توسط نورونتا به صورت فراگیر و تضمین خدمات بدنبال جلب رضایت مشترکین صنعتی هستیم. مدیربازاریابی و فروش سرویس نورونتا گفت: با ارائه خدمات زیرساخت مخابراتی توسط نورونتا به صورت فراگیر و تضمین خدمات بدنبال جلب رضایت مشترکین صنعتی هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رویداد یک روزه «زیرساخت ارتباطی امن و پایدار، صنعت هوشمند» روز سه شنبه از سوی شرکت مخابرات منطقه قزوین در شهر صنعتی البرز برگزار شد. 

در این رویداد که محمدرضا نصرآبادی مدیر مخابرات منطقه قزوین و جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان شرکت داشتند ضمن معرفی سرویس های جدید مخابراتی راهکارهای استفاده از خدمات جدید بررسی و تشریح شد. 

سرویس زیرساخت ارتباطی نورونتا بدنبال ارائه خدمات کیفی و تضمین شده با محور جلب رضایت مشتریان است

مصطفی آزاد فلاح مدیر بازاریابی و فروش سرویس نورونتا در خصوص خدمات امن ارتباطی و زیرساختی در خصوص سرویس نورونتا گفت: در این شرکت یک سرویس زیرساختی داریم که ویژگیهایی چون پوشش فراگیر در کشور، تضمین خدمات SLA ، مشتریان  اختصاصی و غیر اشتراکی امن و مدیریت یکپارچه داره و از سازمان ذیصلاح نیز تأییدیه را گرفته و در حقیقت مشتریانش اعتبار این سرویس هستند.

آزاد فلاح تصریح کرد: شبکه نورونتا بر بستر شبکه های مخابراتی شکل گرفته و تمام تجهیزات آن مستقل هستند و حتی ارتباط‌های استانی هم لینک مستقل دارد و ما از شبکه های مستقل زیرساختی استفاده می کنیم. 

این کارشناس تصریح کرد: بیش از ۹۰۰ شهر تحت پوشش شبکه نورونتا داریم و تاکنون تجهیزات این شبکه در دو هزار سایت مخابراتی نصب شده و ۳۰۰ عنوان مشتری سازمانی داریم که ۲۵ هزار پورت فعال در کشور زیر بار قرار گرفته است. 

سرویس زیرساخت ارتباطی نورونتا بدنبال ارائه خدمات کیفی و تضمین شده با محور جلب رضایت مشتریان است

وی اظهارداشت: ماهیت شبکه نورونتا با نیازمندی که بانکها اعلام کردند ایجاد شد و ۶۰ درصد مشتر یان ما را بانکها تشکیل می دهند و درحال حاضر ارتباط دیتا سنترهای بانکها نیز روی این بستر قرار گرفته و از شبکه نورونتا استفاده می کنند. 

آزاد فلاح بیان کرد: بخش خصوصی شاخص مانند کارگزاری مفید و شرکت کاله و هلدینگ تاپیکو هم از این شبکه هم استفاده می کنند و سرویس نورونتا بر اساس هزینه ای که مشتری پرداخت می کتد خدمات کیفی ارائه می شود و ۹۷ درصد رضایت مشتریان جلب شده است. 

این مدیر افزود: یک شبکه مستقل و مرکز عملیات و نگهداری و شبانه روزی ایجاد کردیم تا شبکه را حفظ کنیم و برای نگهداری فرایند سرویس نورونتا اقداماتی شده و میانگین رفع خرابیها به کمتر از دو ساعت رسیده است.

مدیر بازاریابی و فروش شرکت نورونتا یادآورشد: بیش از ۶۰ درصد مشکلات مشتری در فاز اول با تماس مشتری حل می شود در مراحل بعدی با کمک کارشناسان این نیازها را حتی با حضور در محل برطرف می کنیم. 

سرویس زیرساخت ارتباطی نورونتا بدنبال ارائه خدمات کیفی و تضمین شده با محور جلب رضایت مشتریان است

وی گفت: با بهره گیری از یک شبکه منفک و پایدار، تجهیزات مستقل باعث شده تضمین سطح کیفی خدمات محقق شود که این رویکرد توسط سازمان پدافند غیرعامل هم تایید شده است.

وی گفت: در شبکه نورونتا خدمات کیفی با جلب رضایتمندی مشتریان ارائه می شود. 

انتهای پیام

برچسب‌ها: