تبلیغات، چرخ دنده مصرفگرایی
امروزه صنعت تبلیغات، مخاطب را در نیازهای غیر واقعی غوطهور کرده و آنها را به مصرفکنندگان دائم خود تبدیل میکنند. در واقع تبلیغات از طریق ایجاد نیازهایی کاذب، مصرفکنندگان را به این باور میرساند که زندگیشان بدون داشتن آن محصولات ناقص است. اما تبلیغات چطور میتواند موفقیت فرد را به داشتن یک محصول گره بزند؟
صاحبخبر -
امروزه صنعت تبلیغات، مخاطب را در نیازهای غیر واقعی غوطهور کرده و آنها را به مصرفکنندگان دائم خود تبدیل میکنند. در واقع تبلیغات از طریق ایجاد نیازهایی کاذب، مصرفکنندگان را به این باور میرساند که زندگیشان بدون داشتن آن محصولات ناقص است. اما تبلیغات چطور میتواند موفقیت فرد را به داشتن یک محصول گره بزند؟
∎