به گزارش ایسنا، فرشید دیلمی، مدیرعامل این مجموعه در خصوص نرمافزار مدیریت یکپارچه کسبوکارها گفت: این نرمافزار با هدف سادهسازی فرایندهای فروش و مدیریت کسبوکار در هر زمان و مکان طراحی شده است.
وی در خصوص ویژگیهای کلیدی این نرمافزار، گفت: مدیریت یکپارچه کانالهای فروش از مهمترین ویژگیهای این محصول است. در واقع با این نرمافزار کسبوکارها میتوانند تمامی کانالهای فروش خود را در یک پلتفرم واحد مدیریت کنند و از این طریق بر روی افزایش فروش متمرکز شوند. بدون نیاز به دانش تخصصی حسابداری، این نرمافزار امکان ثبت خودکار فاکتورهای خریدوفروش و مدیریت امور مالی را نیز فراهم میکند.
دیلمی، گزارشدهی جامع و اتصال به درگاههای مختلف فروش (مارکتپلیس؛Marketplace) را از دیگر ویژگیهای این محصول دانست و افزود: کسبوکارها میتوانند گزارشهای فروش را در بازههای زمانی مختلف و به تفکیک کانالهای فروش دریافت کرده و از این طریق به تحلیل عملکرد خود بپردازند. همچنین امکان اتصال به مارکتپلیسهای محبوب را فراهم کرده و بهاینترتیب به کسبوکارها کمک میکند تا محصولات خود را در معرض دید مشتریان بیشتری قرار دهند.
به نقل از روابطعمومی منطقه بینالمللی نوآوری ایران، دیلمی ادامه داد: لینک پرداخت، انبارداری، گزارشدهی فروش حضوری، بهروزرسانی رایگان و پنل پیامکی رایگان از جمله دیگر ویژگیهای این نرمافزار هستند که محصول را در مقایسه با سایر محصولات مشابه متمایز کرده است. این نرمافزار با حذف پیچیدگیهای موجود در فرایندهای فروش، به کسبوکارها اجازه میدهد تا بر روی رشد و توسعه کسبوکار خود تمرکز کنند.
انتهای پیام