شناسهٔ خبر: 7047602 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

جزییات اسید پاشی کهنوج

فرمانده انتظامی استان کرمان جزئیات ماجرای اسید پاشی هفته گذشته در شهرستان کهنوج را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از خبرگزاری صدا وسیما،  سردار چناریان با اعلام خبر دستگیری سه نفر از متهمان حادثه اسید پاشی شهرستان کهنوج، انگیزه این افراد را تلافی جویی شخصی به انگیزه دفاع از ناموس عنوان کرد.


وی گفت: قربانی اصلی این حادثه فردی از اهالی استان خراسان رضوی است که به علت  ورشکستگی به استان کرمان و شهرستان کهنوج مهاجرت کرده و با راه اندازی فروشگاه لوازم یدکی توانست به کسب و کار خود رونق دهد و چند کارمند از جمله یک خانم را در فروشگاه خود به کار گیرد.
 
فرمانده انتظامی کرمان با اشاره به وضع فرهنگی حاکم بر شهرهای جنوبی این استان افزود: به کار گیری کارمند خانم در این فروشگاه که با فضای اجتماعی کهنوج همخوانی زیادی ندارد باعث ایجاد ظن و گمانهایی بین بستگان کارمند مذکور شد و آنها چهارشنبه شب گذشته در اقدامی انتقام گیرانه به صورت صاحب مغازه و یکی از شاگردانش که مرد جوانی است در هنگام ترک فروشگاه اسید پاشیدند.

سردارچناریان افزود: پس از این ماجرا، پلیس در کمتر از یک ساعت یکی از متهمان را دستگیر کرد و سپس دو نفر دیگر نیز که در این جرم شراکت داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: دو مصدوم این حادثه هم اکنون در بیمارستان شفا شهرستان کرمان در حال مداوا هستند و وضع عمومی آنان خوب ارزیابی شده است.

نظر شما