شناسهٔ خبر: 70474479 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

در نشست‌های تخصصی سومین روز تلکام ۱۴۰۳ چه گذشت؟

در نشست‌های تخصصی سومین روز تلکام ۱۴۰۳ چه گذشت؟

دو نشست تخصصی با محوریت هوش مصنوعی و با موضوع‌های «حکمرانی و فرهنگ تجربه مشتری و عناصر پیاده‌سازی تجربه دیجیتال مشتری» و «تحول دیجیتال با تحلیل کلان‌داده‌ها و هوش تجاری»، چهارشنبه پنجم دی‌ماه، در غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام۱۴۰۳، برگزار شد.

صاحب‌خبر -

برترین‌ها: دو نشست تخصصی با محوریت هوش مصنوعی و با موضوع‌های «حکمرانی و فرهنگ تجربه مشتری و عناصر پیاده‌سازی تجربه دیجیتال مشتری» و «تحول دیجیتال با تحلیل کلان‌داده‌ها و هوش تجاری»، چهارشنبه پنجم دی‌ماه، در غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام۱۴۰۳، برگزار شد.

photo_2024-12-26_11-31-14

در اولین نشست که با حضور دکتر حمیدرضا حداد پژوهشگر تحلیل داده و هوش تجاری برگزار شد، به نقش تحلیل کلان‌داده و هوش تجاری در مسیر تحول دیجیتال، پرداخته شد و چالش‌ها و موانع موجود در راستای پیاده‌سازی راهکارهای تحلیل داده و هوش تجاری، مورد بررسی قرار گرفت. همچنین مباحثی همچون تأثیر توسعه فناوری‌هایی مانند 5G و اینترنت اشیاء بر افزایش حجم و تنوع داده‌ها، مورد بررسی قرار گرفت.

نشست «حکمرانی و فرهنگ تجربه مشتری و عناصر پیاده‌سازی تجربه دیجیتال مشتری» نیز با حضور دکتر محمدتقی عیسائی دانشیار دانشگاه صنعتی شریف و گلسا دادفر مدیر ارشد تجربه مشتری ایرانسل برگزار شد. در این نشست، به ارائه راهکارهایی درباره چگونگی تنظیم حکمرانی سازمانی، برای پیاده‌سازی تجربه دیجیتال مشتری پرداخته شد.