شناسهٔ خبر: 70350476 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیر مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت عنوان کرد:

ثبت بیش از ۳ هزار شکایت از سوی مردم در سامانه ۱۹۰

مدیر مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت عنوان کرد: مدیر مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت (سامانه ملی ۱۹۰) از فعالیت شبانه روزی این سامانه برای ارائه خدمات به هموطنان‌مان خبر داد و گفت: در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۷ آذرماه که با تعطیلی ادارات در بسیاری از استانها روبرو بودیم، بیش از ۳۵ هزار تماس با این سامانه ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مرضیه حکمت مدیر مرکز ملی پاسخگویی شکایات وزارت بهداشت، اظهار کرد: در بازه زمانی  ۲۱ تا ۲۷ آذرماه، ۲ هزار و ۲۰۵ تماس در مورد اورژانس، ۴ هزار و ۸۰۲ تماس در مورد بهداشت، ۱۵ هزار و ۶۸۵ تماس در مورد استعلام موجودی دارویی، ۲ هزار و ۴۳۲ تماس در مورد مشاوره دارویی، ۲ هزار و ۵۴۹ تماس در مورد شکایت دارو، ۵ هزار و ۱۳ تماس در مورد درمان، ۹۸۵ تماس در مورد تعرفه و ۱ هزار و ۱۱۰ تماس در مورد شکایات کادر درمان در سامانه ملی ۱۹۰ ثبت شده است. 

وی افزود: بیشترین تماس‌های مردمی با سامانه ۱۹۰ در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۷ آذرماه با ۴۴ درصد مربوط به استعلام موجودی دارویی و با ۱۴ درصد مربوط به شکایات حوزه بهداشت به ویژه بهداشت محیط و درمان بوده است. 

مدیر مرکز ملی پاسخگویی شکایات وزارت بهداشت تاکید کرد: در این مدت همچنین ۳ هزار و ۳۷۳ مورد شکایت از سوی مردم در سامانه ملی ۱۹۰ ثبت شده که بیشترین شکایات مربوط به حوزه بهداشت وعدم رعایت بهداشت محیط بوده است. 

به گزارش وبدا، حکمت ادامه داد: در برخی موارد فوریتی، همکاران ما بلافاصله تماس‌هایی با مراکز درمانی برقرار و وضعیت شکایات، سریعا پیگیری می‌شود و سایر شکایات نیز به معاونت‌های مربوطه در دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت برخط ارجاع می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: