گویا بغض پزشکیان رئیس جمهور در مراسم خانواده فقط اشک به چشم او و حضار این مراسم نیاورد بلکه چشمان بسیاری دیگر را نیز اشک آلود کرد! از جمله سرمایه گذاران آزادراه مرند تبریز.
گویا بغض پزشکیان رئیس جمهور در مراسم خانواده فقط اشک به چشم او و حضار این مراسم نیاورد بلکه چشمان بسیاری دیگر را نیز اشک آلود کرد! از جمله سرمایه گذاران آزادراه مرند تبریز.
این بار خدایار خاشع دبیر انجمن شرکت های سرمایه گذار در آزادراه ها بغض پزشکیان را بهانه کرده و خطاب به سیدحسین میر شفیع مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری دلنوشته ای منتشر کرده است.
آقای مهندس میر شفیع مدیر دلسوز انجمن خیرین راه و ترابری
با درود بغض رییس جمهور و دلنوشته زیبای شما را دیدم. من هم بغض و احساس همدردی کردم هم برای خانواده های بیش از بیست هزار کشته سوانح رانندگی کشور ، هم برای خانواده های بیش از چهارصد هزار و به روایتی هفتصد هزار مصدوم سوانح رانندگی.
از طرفی دلم شکست از این همه بی توجهی مسئولان به التماس های سرمایه گذاران آزادراه های کشور که به فریاد ما هم برسید و یاداوری کردند که در سال ۱۳۸۵ تعداد کشتهشدگان سوانج رانندگی بیش از ۲۷ هزار نفر ( جاده ای بیش از ۱۷ هزار نفر ) بود و طی ده سال علیرغم افزایش بیش از دو برابری تعداد خوروهای کشور و چند برابر شدن میزان عبور و مرور در سال ۱۳۹۵ به کمتر از ۱۵ هزار ( جاده ای ۱۰ هزار نفر ) رسید و اکنون مجدد به بیش از ۲۱ هزار نفر شده و به سرعت در حال افزایش است.
چرا؟ چون در سال ۱۳۸۵ طول آزادراه ها و بزرگراه های کشور صرفا حدود ۶۹۰۰ کیلومتر بود ولی در سال ۱۳۹۵ این میزان به ۱۹ هزار کیلومتر رسید و در درصد عمده راه های شریانی کشور ترافیک رو در رو حذف شد و ایمن شد ولی متاسفانه مسئولی کمک نکرد که این روند ادامه یابد .
من هم گریه کردم برای سرمایه گذار بخت برگشته ای که آزادراه تبریز مرند را به تشویق آقای پزشکیان که نماینده مردم شریف تبریز و نایب رئیس مجلس بود شروع کرد و هیج حمایتی نشد و یک ماه است که مکاتبه می کند و می گوید فاز اول ازادراه تبریز مرند اماده افتتاح است و حتی شبها می درخشد ولی مکاتبات و التماسش در مکاتبات بین بخشی و سهم خواهی های وزارت راه و شهرسازی پاسکاری می شود و هیچک س به فریادش نمی رسد .
انتظار میرود این دلسوخته حوادث رانندگی ضمن دیدار با سرمایه گذاران آزادراه ها در جهت حل مشکلات انها دستورات لازم به مسئولان مربوطه صادر نماید. فراموش نکنیم این حجم خرابی ها و ناترازی های کشور حاصل سیاست قبلی است و با ادامه همان سیاستها درمانی حاصل نخواهد شد و کشتیبان را سیاستی دگر باید.
با احترام دبیر کمیته شرکتهای سرمایه گذار در آزادراه ها