شناسهٔ خبر: 70321856 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دومین فصلنامه «مطالعات فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی» منتشر شد

شماره دوم فصلنامه «مطالعات فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی» به همت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شد.

صاحب‌خبر -
دومین فصلنامه «مطالعات فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی» منتشر شدبه گزارش ایکنا؛ شماره دوم فصلنامه «مطالعات فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی» به همت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شد.
 
این نشریه در تلاش است تا با توجه به تحولات عرصه فناوری‌های ارتباطی در فضای نوپدید مجازی و پدیدار شدن رسانه‌های اجتماعی، ضمن طرح و شناخت مسائل و انواع پدیده‌ها و رویداد‌های نوظهور مرتبط با تحولات فضای مجازی در جامعه ایران و جهان و نیز توجه به آینده تحولات این عرصه، زمینه‌ای برای پاسخ به پرسش‌های پیش روی محققان، سیاستگذاران و همچنین حکمرانی فرهنگی و رسانه‌ای در جمهوری اسلامی ایران فراهم آورد.
 
در دومین شماره مقالاتی با عناوین «راه حل‌های گفتمانی برای مقابله با اخبار جعلی» نوشته اسماعیل افقهی، «نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی در مدیریت بدن بانوان» نوشته یعقوب مرادیان و یوسف سامانی‌پور، «آینده روزنامه‌نگاری و تأثیر هوش مصنوعی بر محتوای رسانه‌ای» نوشته حمیدرضا آل‌محمد و عباس اسدی، «دو روایت از یک حق: آزادی مطبوعات در ایران و آمریکا» نوشته محمدطا‌ها قائم‌پناه، «تحلیل مدیریت و عملکرد ورزشکاران و تیم‌های ورزشی پیرامون نابهنجاری در فضای مجازی» نوشته بهاره نکونام و میثم عسگرشمسی، «طراحی الگوی محتوای سلامت‌محور در شبکه‌های مجازی» نوشته محمد کمالی باغستانی منتشر شده است.
 
فصلنامه «مطالعات فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی» به مدیر مسئولی محسن جوادی و سردبیری امیدعلی مسعودی منتشر می‌شود.
انتهای پیام