در این رویداد شرکتکنندگان با هدف تولید محتوای فاخر برای مقابله با جنگ نرم دشمن و تولید قدرت نرم برای جمهوری اسلامی ایران فعالیت کردند. حضور جوانان، هنرمندان و افرادی که توانایی فعالیت در این عرصه را داشتند به ویژه دانش آموزان در این رویداد پررنگ تر بود.
با توجه به اینکه یکی از ماموریتهای بسیج ایجاد جبهه فضای مجازی از نیروهای مومن و انقلابی است، این رویداد در چندین بخش برگزار گردید که در بخش اول زمینه سازماندهی نیروهای مردمی، حمایت از تولیدات فاخر و در بحث ایجاد نهضت فراگیر برای آموزش سواد رسانهای است.
دربخش فنی رویداد، تیم های تخصصی تولید محتوا به ویژه تیم های تخصصی تولید محتوای دانش آموزی در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه زنجان دو بخش اصلی شامل پویانمایی، بازی های ویژه تلفن همراه و نرم افزار موبایلی و در بخش فرعی شامل پادکست، استوری موشن و پوستر مفهومی به رقابت پرداختند که پس از داوری آثار تولیدی، برگزیدگان رویداد به مرحله کشوری آن راه پیدا خواهند کرد. از دیگر اهداف مهم برگزاری این رویداد، میتوان به استعدادیابی، بسترسازی در جهت معرفی تیم های برتر تولید محتوای دیجیتال به بازارکار و همچنین کمک به رشد وتوسعه فناوری های دیجیتال در بستر جامعه اشاره نمود.