شناسهٔ خبر: 7017157 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

ماجرای انفجار در خیابان باکری ارومیه چه بود؟

انفجار بمب دست ساز در خیابان باکری ارومیه، یک کشته و سه زخمی بر جای گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حادثه دیروز در ارومیه که بنا بر اخبار منتشره، چهار کشته و زخمی بر جای گذاشته، یک دعوای شخصی است و هیچ گونه ارتباطی با مسائل امنیتی خصوصا مسائل مرز ایران و ترکیه و یا حتی داعش ندارد.
انفجار در یکی از مغازه های سه راه دانش ارومیه رخ داده و بنا به گفته شاهدان عینی، یک نفر کشته شده است. گفته می شود سه نفر مصدوم هم به بیمارستان های ارومیه منتقل شدنده اند.
شاهدان علت این حادثه را پرتاب شئی دست ساز انفجاری به درون مغازه اعلام کرده اند؛ ضمن اینکه فرد مهاجم با اقدام فوری مأموران نیروی انتظامی، دستگیر و روانه محاکم قضایی شده است.
 مغازه‌دار و دو فرد دیگر، هنگام پرتاب بمب داخل مغازه بوده‌اند که بر اثر این انفجار، مغازه‌دار در دم جان باخته و آن دو نیز مصدوم شده‌اند.

با پیگیری سریع مأموران امنیتی و انتظامی ارومیه، متهمی در این باره دستگیر شده که در بازجویی های فنی به بزه ارتکابی اعتراف کرده است.
متهم «ع. م» که یکی از آشنایان فرد جان باخته بود، علت این اقدام خود را اختلاف حساب شخصی در خصوص سند مالکیت مغازه عنوان کرد و مدعی شد از ماهها پیش بین متوفی و وی در این خصوص مشاجراتی رخ داده بود و در روز حادثه نیز به علت تسویه حساب شخصی و گرفتن انتقام از وی این کار را انجام داده است.

نظر شما