شناسهٔ خبر: 7016811 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نصرالله عصر امروز در سالروز پیروزی در جنگ 33 روزه سخنرانی می‌کند

دبیر کل حزب الله عصر امروز در مراسم جشن نهمین سالروز پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ 33 روزه، سخنرانی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان عصر امروز (جمعه) در مراسم جشن بزرگ مقاومت اسلامی که به مناسبت فرا رسیدن نهمین سالروز پیروزی این حزب در جنگ 33 روزه بر دشمن صهیونیستی برگزار می‌شود، سخنرانی خواهد کرد.

حزب الله با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: به مناسبت گرامیداشت پیروزی الهی در سال 2006 و جانشفانی‌های بزرگ در راستای عزت وطن و امت، حزب الله جشن باشکوه پیروزی بزرگ تحت عنوان «پیروزی‌های شما مستدام» را در تاریخ 14 اگوست سالجاری برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، این مراسم  ساعت 17:30 به وقت محلی بیروت (19:00 به وقت تهران) امروز (جمعه) در منطقه «وادی الحجیر السلوقی» برگزار خواهد شد.

روزنامه البناء لبنان در این زمینه نوشت: انتظار می‌رود که نصرالله در سخنرانی  امروز ضمن اعلام حمایت از میشل عون رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح، بر شریک بودن رئیس حزب جریان ملی آزاد در پیروزی در جنگ 33 روزه تاکید کند.

بر اساس این گزارش، دبیر کل مقاومت اسلامی لبنان همچنین به نبرد تحمیلی 33 روزه و پیروزی مقاومت اسلامی در سال 2006، نبرد جاری مقاومت با تروریست‌ها در مناطق قلمون و زبدانی سوریه و همچنین به تحولات سوریه، عراق و یمن خواهد پرداخت .

انتهای پیام/

نظر شما