شناسهٔ خبر: 7012797 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

برتری سیاه جامگان در نیمه نخست/پنالتی نفت از دست رفت

مشهد - ایرنا- تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد در حالی نیمه نخست دیدار با نفت تهران را با نتیجه یک بر صفر به سود خود خاتمه داد که تیم میهمان یک ضربه پنالتی را در دقیقه چهلم از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، نخستین دیدار هفته سوم لیگ برتر باشگاه های ایران از ساعت 17 و 45 دقیقه عصر امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه ثامن مشهد و با قضاوت علیرضا فغانی آغاز شد.
سیاه جامگان میزبان این دیدار در هر دو دیدار ابتدایی خود با شکست روبرو شده است و همین امر موجب استقبال اندک تماشاگران از بازی خانگی نماینده مشهد شده است.
شاگردان رسول خطیبی برای رسیدن به پیروزی و پایان دادن به ناکامی های خود این دیدار را برابر تیم قدرتمند نفت تهران با حملات زیادی آغاز کرده و در دقایق 13 و 18 فرصت های مناسبی برای گلزنی داشتند که از دست رفت.
در ادامه تیم نفت تهران با تلاش هافبک های خود بر بازی مسلط شد اما تیم تحت علیرضا منصوریان برنامه خاصی برای رسیدن به دروازه حریف نداشت و تنها به ارسال های بلند روی آورده بود.
در دقیقه 32 و در حالیکه بازی روند متعادلی داشت اشتباه مسلم علیرضا بیرانوند دروازه بان نفت سبب شد تا توپ به فرزاد زامهران رسیده و این بازیکن جوان گل نخست این دیدار را به نام خود ثبت کند.
در دقیقه چهلم، تیم نفت حمله همه جانبه ای را تدارک دید که ضربه ایمان مبعلی به دست مدافع سیاه جامگان برخورد کرد تا علیرضا فغانی نقطه پنالتی را نشان دهد.
این تصمیم داور با اعتراض شدید رسول خطیبی و دیگر اعضای کادر فنی سیاه جامگان همراه شد.
درحالیکه علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران در انتظار به ثمر رسیدن گل تساوی تیمش از روی نقطه پنالتی بود، وحید حمدی نژاد با بی دقتی توپ را به دیرک افقی دروازه زد تا بهترین فرصت برای جبران گل خورده تیم میهمان از دست برود.
در نهایت نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر میزبان به اتمام رسید.
ترکیب نیمه نخست سیاه جامگان:
محسن فروزان، بهروز افشار، میثم حسینی، میلان یووانوویچ، امیرحسین صدقی، رضا شربتی، فرزاد زامهران، احمد کامدار، علیرضانقی زاده، سجاد رهبر و رضا عنایتی
ترکیب نیمه نخست نفت تهران:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، علیرضا عزت کرامت، سانتوس، مهدی شیری ، وحید حمدی نژاد، وحید بوحمدان، وحید امیری ، ایمان مبعلی، مهدی مومنی و عیسی آل کثیر
ورزشی(2)3783**1569

نظر شما