شناسهٔ خبر: 70083903 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۱۹ خدمت رایگان در مرکز ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب آذربابجان‌غربی ارائه می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: ۱۹ خدمت رایگان در مرکز ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب آذربابجان‌غربی ارائه می‌شود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد اشرفی اظهار داشت: ۱۹ خدمت رایگان در مرکز ۱۲۲ به مشترکان ارائه می‌شود که شامل خدماتی در بخش‌های انشعاب آب و فاضلاب، شبکه توزیع آب، حوادث فاضلاب، کنترل کیفی، مشترکان، تامین آب، امور مهندسی و توسعه، شکایات، اطلاع‌رسانی و مشاوره است. 
وی افزود: مشترکان می‌توانند تمام مشکلات مربوط به کنتور آب را به صورت شبانه‌روزی با سامانه ۱۲۲ مطرح و خدمات کاملا رایگان از این مرکز دریافت کنند. 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ضرورت دارد مشترکان قبل از تماس، نسبت به بررسی وضعیت مشکل کنتور اقدام کنند، ادامه داد: اگر مشکل ایحاد شده در داخل ساختمان و بعد از کنتور آب باشد مرکز ۱۲۲ پاسخگو نبوده و باید خود مشترک اقدام به رفع مشکل کند. 
اشرفی اضافه کرد: در مرکز ۱۲۲، نشانی‌های مربوط به حوادث پس از تماس مشترکان در نرم‌افزار مرکز ثبت و بلافاصله به صورت آنلاین در اختیار واحد حوادث قرار می‌گیرد. 
وی یادآور شد: سامانه غیرحضوری ۱۲۲ فقط برای حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب نبوده و امکان پرداخت آب بهای مصرفی توسط این سامانه وجود دارد به طوری‌که مشترکین می‌توانند از طریق سامانه تلفن گویا نیز ضمن وارد کردن شناسه قبض اشتراک، از وضعیت بدهی خود اطلاع پیدا کرده و با هریک از کارت‌های عضو شتاب و رمز اینترنتی، نسبت به پرداخت قبض اقدام کنند. 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مشترکان با ثبت شماره‌های تماس (تلفن همراه یا تلفن ثابت) و ثبت شماره کنتور می‌توانند جهت پرداخت قبوض اقدام کنند، گفت: فروش غیرحضوری انشعاب آب و فاضلاب و  ارائه خدمات پس از فروش از دیگر اقدامات این مرکز است.