به گزارش خبرگزاری برنا، محسن مجاوری، مدیرعامل شرکت جستجوی هوشمند ذرهبین با اشاره به توسعه وبگاه ذرهبین از سال ۱۳۹۹ گفت: درگاههای مختلفی برای فروش محصولات وجود دارد که ما با بررسی آنها، به سکوی ذرهبین رسیدیم. در واقع ذرهبین باهدف دسترسی آسانتر کاربران به محصولات تمامی فروشگاههای آنلاین ایران و همچنین مقایسه قیمت کالاهای یکسان آنها با یکدیگر شروع به فعالیت کرده است.
وی افزود: هر فروشگاهی که نماد اعتماد الکترونیک را داشته باشد، میتواند در ذرهبین ثبتنام کند. پس از درج اطلاعات سایت فروش با استفاده از رباتهایی که توسط ذرهبین نوشته میشود، تمامی محصولات آن فروشگاه بهصورت خودکار در کمتر از دو ساعت به ذرهبین منتقل خواهد شد. این ویژگی یکی از مهمترین تفاوتهای ذرهبین با نمونههای مشابه است.
مجاوری ادامه داد: کاربران پس از جستوجوی محصول مورد نظر و مقایسه قیمت و مشخصات، هنگامی که تصمیم به خرید از فروشنده مدنظر گرفتند، با کلیک بر روی گزینه خرید محصول، به سایت فروشنده کالا و خدمات هدایت میشوند و تکمیل روند خرید و پرداخت در سایت مذکور انجام میشود. در واقع ذرهبین صرفاً بستر مقایسه محصولات فروشندگان را برای تسهیل در امر خرید، در اختیار قرار داده است.
مجاوری در پایان گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰ میلیون کالا در دستهبندیهای مختلف در ذرهبین قابلمشاهده است و روزانه هزاران بازدید از این سایت صورت میگیرد. از سویی بیش از هزار ثبتنام توسط فروشگاههای حضوری نیز در ذرهبین صورتگرفته و بهمرور این فروشگاهها نیز به ذرهبین اضافه میشوند.
انتهای پیام/