شناسهٔ خبر: 70019267 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پاسخ استاندار همدان به مسائل و مطالبات مردم در سامانه سامد 

استاندار همدان امروز با حضور در مرکز ارتباطات مردمی سامد و از طریق تلفن ۱۱۱ به مسائل و مطالبات مردم استان پاسخ گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، پاسخگویی به تماس شهروندان و همچنین پیگیری مسائل، مشکلات و دغدغه‌های شخصی و عمومی آن‌ها از جمله برنامه‌های استاندار همدان در سامانه سامد بود.

استاندار همدان گفت: نظام ما یک نظام مردم‌ سالارانه است و حقیقتاً سرمایه اصلی جامعه ما، پشتیبانی و حضور مردم است و هرجا که ما توفیق و موفقیت بزرگی داشته‌ایم، حضور جدی مردم عامل اصلی آن بوده است.

حمید ملانوری شمسی افزود : به‌ عنوان کارگزاران نظام و نمایندگان دولت، وظیفه داریم که با مردم ارتباط نزدیک داشته باشیم، مسائل آنها را ببینیم، بشنویم، با آنها گفتگو کنیم و تا جایی که امکان دارد با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای حل و فصل مشکلاتشان تلاش کنیم.

او تصریح کرد :  از راه‌های مختلف مانند گفتگو‌های چهره‌به‌چهره، حضور در مجامع و مراسمات مختلف یا ارتباطات تلفنی که در قالب سامانه‌های طراحی‌شده در دولت و کشور ایجاد شده‌اند، تلاش می‌کنیم این ارتباط را حفظ کنیم.

سرشماره ۱۱۱ به عنوان یکی از کانال‌های ارتباطی با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت در نظر گرفته شده است، به گونه‌ای که از هر نقطه از کشور که با این شماره تماس گرفته شود به طور خودکار با سایت پاسخگویی سامد استان مربوطه تماس برقرار می‌شود.

 

<div id="video-display-embed-code_11773327"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4394923/11773327?width=600&height=350"></script></div>