به گزارش روابط علومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ در این نشست ضمن تشریح مفاد دستورالعمل اجرایی مرتبط با وظایف روابط عمومی های دانشگاه ها، بر بومی سازی تولیدات رسانه ای، انعکاس به موقع رویدادها و عملکرد کمیته های مختلف در قالب ویدیو کلیپ، خبر، پوستر و ...، انتخاب شعار واحد مرتبط با جوانی جمعیت، آموزش معلومات جدید به مخاطبان و برگزاری همایش و کارگاههای مختلف تاکید شد.
گفتنی است؛ اعضاء کمیته نیز در خصوص اجرای دستورالعمل و برنامه های این کمیته نیز پیشنهاداتی مطرح و بحث و تبادل نظر نمودند.