مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان در نشست معرفی و رونمایی از برنامه موسوم به «اصفهان من + ۲۲۰» و درگاه الکترونیکی جدید شهرداری این کلانشهر گفت: غیر از ۱۵۰ خدمت شهروندی، ۱۴ زیرساخت، ۴۴ امکانات فنی و ۱۲ خدمت سازمانی نیز در قالب برنامه و درگاه مورد اشاره تعریف شده است
سعید فردانی افزود: برنامه مورد نظر، مخاطبمحور است و قابلیت استفاده برای شهروندان، مسافران، گردشگران، ارباب رجوع، پیمانکاران، کارکنان شهرداری و دیگر نهادها را دارد.
وی تصریح کرد: خدماتی همچون گردشگری، رفاهی، فرهنگی و حمل و نقل عمومی در قالب برنامه «اصفهان من» به مخاطبان ارائه میشود.
فردانی با اشاره به اینکه نخستین بار در ایران، طرح هوشمندسازی مدیریت شهری بصورت یکپارچه توسط شهرداری اصفهان ارائه شده است، افزود: قرار است در ماههای آینده تعداد خدمات به ۲۲۰ مورد افزایش یابد و دلیل نامگذاری آن نیز همین است.
وی با اشاره به اینکه مردم خواهان خدمات سریع اینترنتی و مجازی هستند، تصریح کرد: این امر به کاهش تردد در شهر و آلودگی هوا می انجامد و شهروندان از زمان خود بهتر بهره خواهند برد.
فردانی اظهار داشت: پیش از اطلاعرسانی گسترده در باره این برنامهها، بالغ بر هفت هزار نفر از آنها استفاده آغاز کردند و این نشانگر علاقه مخاطبان به چنین سامانههایی است.
ارائه ۱۵۰ خدمت شهرداری اصفهان بصورت الکترونیکی
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: ۱۵۰ خدمت شهرداری اصفهان بصورت الکترونیکی ارائه میشود.
صاحبخبر -
∎