شناسهٔ خبر: 69933705 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

معادله معکوس تبلیغ فرزند آوری در کنار مرگ سالانه ۲۰ هزار نفر در تصادفات رانندگی

صاحب‌خبر -

تبلیغات برای فرزند آوری در حالی انجام می شود که سالانه ۲۰ هزار نفر در سوانح رانندگی کشته می شوند که عمدتا جوان هستند.

تین نیوز |

استاد دانشگاه تهران گفت: انواع و اقسام امتیازات برای فرزند آوری در حالی در نظر گرفته می شود که سالانه ۲۰ هزار نفر در سوانح رانندگی کشته می شوند که عمدتا جوان هستند.

به گزارش نیوز، حسین یزدان پناه افزود: از این ۲۰ هزار نفر حداقل ۱۵ هزار نفر قربانی بی کیفتی محصولات خوروسازان هستند.

وی ادامه داد: در دو شرکت خودروسازی  ۱۰۰ هزار نفر در صنعت خودرو سازی حقوق می گیرند تا در سال ۲۰ هزار نفر را به کشتن دهند!

این استاد دانشگاه پیشنهاد داد، چرخه تولید این دو خودروساز تغییر یافته و به قطعه ساز خودروهای برند در دنیا تبدیل شوند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید