شناسهٔ خبر: 69932938 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

نویان مقام اول مدیریت نوین رستوران‌داری کشور شد - اکونیوز

اقتصاد ایران: در چهارمین دوره آیین تجلیل از یکصد رستوران برتر ایران که در مرکز همایش های صداوسیما برگزار شد، برندهای برتر معرفی و از کارآفرینان بنام صنعت رستورانی کشور تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، در چهارمین دوره آئین تجلیل از یکصد رستوران برتر ایران که در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، برندهای برتر معرفی و از کارآفرینان بنام صنعت رستورانی کشور تجلیل شد.

در این مراسم مجتمع گردشگری «نویان» که یکی از قدیمی‌ترین باغ رستوران‌های دامنه سرسبز البرز است، به عنوان برند برتر در مدیریت نوین رستورانی کشور، جزو ۱۰ برگزیده ملی معرفی شد.

دکتر علی مصریان مالک برند نویان که یکی از مدرسین حرفه‌ای رفتارشناسی و برندینگ کشور است، پس از دریافت تندیس برگزیده جشنواره، اظهار کرد: ایجاد تمایز با رقبا مستلزم ارائه محصولات یا خدمات منحصر به فرد، ارتقای کیفیت، نوآوری مستمر، تمرکز بر تجربه مشتری، برندسازی قوی و استفاده از تبلیغات خلاقانه است.

وی افزود: این راهکارها به برندها کمک می‌کنند تا در ذهن مشتریان متمایز شوند، وفاداری ایجاد کنند و سهم بازار خود را افزایش دهند.

به گفته این متخصص برندینگ و رسانه، برندی که تجربه‌های ناب و تکرارپذیر برای مشتری ایجاد کند، ماندگار خواهد شد. این کارآفرین موفق که برای چندمین بار جزو یکصد مجموعه رستورانی برترکشور برگزیده شده است، درباره رمز ماندگاری این برند گفت: برای ماندگاری در بازار، کیفیت محصولات باید در اولویت باشد؛ استفاده از مواد اولیه باکیفیت، تضمین کننده کیفیت محصولات است. این مدرس دانشگاه افزود: رستوران‌ها با حفظ وارتقای کیفیت غذا و سرو مناسب قادر به جذب و وفادار سازی مشتریان هستند و باید با ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات، نیازهای «نو به نو شونده» مصرف‌کنندگان را برآورده و تجربه به یادماندنی برای مشتریان خلق کنند.

نویان مقام اول مدیریت نوین رستوران‌داری کشور شد

گفتنی است برندهای برتر معرفی شده در این همایش، توسط هیأت داوران مورد راستی آزمایی اطلاعات ارائه شده و ارزیابی قرار گرفته‌اند و برگزیدگان در سالن همایش‌های صداو سیما معرفی و مفتخر به دریافت تندیس ۱۰۰ رستوران برتر سال ۱۴۰۳ شدند.

در حاشیه برگزاری این جشنواره، کارآفرینان حوزه رستورانی ضمن تشکیل کارگروه تخصصی غذایی به منظور ماندگاری برندهای رستورانی با برپایی جلساتی به بررسی نقش رستوران‌ها در رونق صنعت گردشگری کشور و مشکلات این صنعت و ارائه راهکارهای جدید پرداختند.

برچسب‌ها: