شناسهٔ خبر: 69932393 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

«جایگاه روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی» منتشر شد

با افزایش کاربردهای هوش مصنوعی بسیاری از مشاغل در معرض نابودی هستند و بیم آن می رود که روابط عمومی ها جزو این دسته از مشاغل باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با این وجود کتاب «  جایگاه روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی » که با همت «مریم امیری طاری » ، یکی از فعالین روابط عمومی و رسانه تالیف و وارد بازار نشر شده نگاهی دیگر و نشان می دهد روابط عمومی ها در عصر هوش مصنوعی نه تنها از بین نمی روند بلکه با استفاده از ابزار توانمندی مانند هوش مصنوعی موفق تر از قبل عمل خواهند کرد.
به گفته مولف این کتاب هوش مصنوعی می تواند در رابط با تحلیل داده‌ها و پیش‌بینی‌ها ، مدیریت بحران ، تولید و توزیع محتوا ، شخصی‌ سازی ارتباطات ، اتوماسیون فرآیندها و بهبود تعاملات مشتریان دستیار مصمئنی برای مدیران روابط عمومی ها باشد .
در مقدمه این کتاب آمده است :
هوش مصنوعی می‌تواند به کارشناسان روابط عمومی کمک کند تا کار خود را کارآمدتر و موثرتر انجام دهند همچنین هوش مصنوعی می‌تواند در روابط عمومی برای انجام طیف وسیعی از وظایف از جمله: خودکارسازی وظایف اداری، تحلیل داده‌ها و تولید محتوا استفاده شود. 

«جایگاه روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی» منتشر شد


خودکارسازی وظایف اداری می‌تواند به متخصصان روابط عمومی زمان بیشتری برای تمرکز بر وظایف استراتژیک‌تر مانند توسعه و اجرای کمپین‌های روابط عمومی بدهد. 
تحلیل داده‌ها می‌تواند به متخصصان روابط عمومی در درک بهتر مخاطبان، نیازها و ترجیحات آن‌ها کمک کند. تولید محتوا می‌تواند به متخصصان روابط عمومی در تولید محتوای باکیفیت و موثر کمک کند. 
با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که هوش مصنوعی نمی‌تواند جایگزین متخصصان روابط عمومی شود. 
هوش مصنوعی یک ابزار است که می‌تواند برای بهبود عملکرد روابط عمومی استفاده شود، اما در نهایت، متخصصان روابط عمومی هستند که باید تصمیمات استراتژیک را بگیرند و روابط با مخاطبان را مدیریت کنند.
نگاهی به تاریخچه هوش مصنوعی ، کاربردهای هوش مصنوعی ، هوش مصنوعی و روابط عمومی ، هوش مصنوعی در تبلیغات ، هوش مصنوعی و رسانه های جمعی ، تولید محتوی با هوش مصنوعی ، قوانین مدنی استفاده از هوش مصنوعی ، انواع تکنولوژی هوش مصنوعی ، سوء استفاده از هوش مصنوعی و آینده هوش مصنوعی عناوین فصول یک تا ده این کتاب است .
کتاب « جایگاه روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی » تالیف مریم امیری طاری در قطع رقعی توسط انتشارات جاجرمی منتشر شده است .

۵۷۵۷

«جایگاه روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی» منتشر شد