شناسهٔ خبر: 69847330 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شانا | لینک خبر

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت:

دستاوردهای صنعت نفت به بهترین وجه برای مردم تبیین شود

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت امیدبخشی را در رأس امور روابط عمومی دانست و تصریح کرد: دستاوردها و خدمات ارائه‌شده صنعت نفت باید به بهترین وجه برای مردم تبیین شود؛ این امر به اشاعه امید در جامعه، وفاق ملی، ایجاد تعامل و همراهی در بدنه دولت منجر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مجید بوجارزاده در نشست «تبیینی شیوه‌نامه مدیریت اطلاع‌رسانی در روابط‌عمومی» ضمن قدردانی از تلاش همکاران روابط عمومی شرکت‌های تابعه گفت: تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مسائل معیشتی و صنفی کارکنان عملیاتی از سوی روابط عمومی‌ها تبیین شود.

وی با بیان اینکه وزارت نفت دولت چهاردهم در ۹۰ روز گذشته با تمام توان به تنظیم امور مرتبط با انرژی و رفع ناترازی‌ها همت گماشته است، افزود: اطلاع‌رسانی دقیق، هوشمندانه، صادقانه و مستند یکی از الزامات روابط عمومی‌ در مواقع بحران است که منجر به جلب اعتماد عمومی و همراهی مردم می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، بر ضرورت برنامه‌ریزی مدون و دقیق از سوی روابط عمومی برای رفع دغدغه‌های سازمان، ترغیب همکاران به تداوم فعالیت‌ها و اقدامات اثربخش، ارتباط مناسب با محیط پیرامونی و جامعه مطبوعات و اصحاب رسانه تأکید کرد.

بوجارزاده فعالیت صحیح روابط عمومی‌ها و ایجاد تعاملات بهینه میان آنها را زمینه‌ساز توسعه در همه ابعاد سازمان دانست و گفت: ارتباط تنگاتنگ شرکت‌های تابعه و اجرای نشست‌های هم‌اندیشی و تخصصی در قالب شورای روابط عمومی‌ها، به تقویت این انسجام منجر می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، روابط عمومی‌ها را به‌مثابه بازوهای فکری مدیران در اجرای راهبردها، پیشبرد اهداف و برنامه‌های کلان سازمان برشمرد.

در نشست تبیینی شیوه‌نامه مدیریت اطلاع‌رسانی در روابط عمومی، سامان قدوسی، سرپرست روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، علمدار متولی، سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و جمعی از مدیران و روسای روابط عمومی شرکت‌های تابعه وزارت نفت حضور داشتند.