شناسهٔ خبر: 69804696 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر منطقه ۱۱ اصفهان:

۱۳۷ بستری برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های شهرداری است

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: ارتباط تلفنی مستقیم با شهروندان از طریق مرکز ۱۳۷ به‌طور حتم تأثیرگذار و سازنده است و می‌تواند در پیشبرد اهداف و برنامه‌های شهرداری مفید واقع شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی غلامی امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم آبان_ در حاشیه برنامه «گوش به زنگ» که با موضوع رسیدگی به مسائل شهروندان و پیگیری تماس‌ها و درخواست‌های پیشین آن‌ها برگزار شد، اظهار کرد: امروز فرصتی پیش آمد تا علاوه بر برگزاری ملاقات‌های عمومی هفتگی با مردم، در مرکز ۱۳۷ حضور پیدا کنیم و به‌صورت تلفنی به درخواست‌ها و مسائل مطرح شده از سوی شهروندان پاسخگو باشیم.

وی ضمن تقدیر از مجموعه ۱۳۷ و طرح برنامه «گوش به زنگ» افزود: این اقدام یک گام شایسته و مؤثر است که می‌تواند به مسئولان شهری کمک کند تا از نیازها و درخواست‌های شهروندان که از طریق این سامانه اعلام می‌شود، آگاه شوند و پیگیری‌های لازم را برای رفع مشکلات آن‌ها انجام دهند.

۱۳۷ بستری برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های شهرداری است

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این ارتباط مستقیم با شهروندان به‌طور حتم تأثیرگذار و سازنده است و می‌تواند در پیشبرد اهداف و برنامه‌های شهرداری مفید واقع شود.

غلامی تاکید کرد: امیدواریم این روند به‌طور مستمر و منظم ادامه پیدا کند و ما نیز بتوانیم در این مجموعه به‌خوبی پاسخگوی نیازهای شهروندان باشیم.

وی بیان کرد: از زحمات بی‌دریغ کارکنان و عوامل سامانه ۱۳۷ قدردانی می‌کنم، زیرا در شرایطی که حجم بالایی از کار به دوش آن‌ها است، تلاش‌های فراوانی می‌کنند و به‌طور حتم ما می‌توانیم در کنار یک‌دیگر خدمات شایسته‌ای به مردم شهیدپرور اصفهان، به‌ویژه در مناطقی که مدیریت آن‌ها به عهده ما است، ارائه کنیم.