شناسهٔ خبر: 69793625 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

(تصاویر) حمل عمودی وگا؛ نوآوری جنرال موتورز برای بهینه سازی حمل و نقل

سیستم Vert-a-Pac چالش‌های خاص خود را داشت، زیرا خودروها معمولاً برای حمل به صورت ایستاده طراحی نمی‌شوند. اما به هر ترتیب این نوع حمل برای جنرال موتورز کاملا بهینه بود. حمل عمودی مشکلاتی را برای مایعات مورد استفاده در خودرو مانند روغن ایجاد می کرد که جنرال موتورز استفاده از پنل جدا کننده در ساختار

صاحب‌خبر -

سیستم Vert-a-Pac چالش‌های خاص خود را داشت، زیرا خودروها معمولاً برای حمل به صورت ایستاده طراحی نمی‌شوند. اما به هر ترتیب این نوع حمل برای جنرال موتورز کاملا بهینه بود. 

13

حمل عمودی مشکلاتی را برای مایعات مورد استفاده در خودرو مانند روغن ایجاد می کرد که جنرال موتورز استفاده از پنل جدا کننده در ساختار مخزن مرتبط با مایعات این مشکل را حل کرد. از سوی دیگر سایر بخش ها مانند باتری نیز با دقت بیشتری پلمپ شدند تا نشتی در کار نباشد. 

شورلت وگا  (Chevrolet Vega) خودرویی بود که در سال‌های ۱۹۷۰ تا ۱۹۷۷تولید شد.

14

زمانی که خودروهای وگا به مقصد می‌رسیدند، به آماده‌سازی مختصری نیاز داشتند: کارگران پنل های پلاستیکی محافظت‌کننده از ساختار بخش هایی که دارای مایع بودند، حذف و موتور را روشن می‌کردند. جنرال موتورز از سیستم Vert-a-Pac تا پایان تولید شورولت وگا استفاده کرد.
16
18
20
 
21
 
24
 
25
 
منبع: عصر ایران

منبع: faradeed-215188

برچسب‌ها: